sobota, 29 marca 2014

things that make me happy ♥

cześć wszystkim !

 Nie od dziś wiem, ze o wiele łatwiej jest nam narzekać na to jak to nam jest źle zamiast skupić się na czymś pozytywnym. Spotyka nas tyle dobra, ale i tak będziemy narzekać, że wydarzyła się jedna mała zła rzecz. Często żyjemy w pospiechu i nie doceniamy chwili którą mamy teraz.
W przeciągu ostatniego roku nauczyłam cieszyć się każdym dniem. 

Dziś postanowiłam, że napisze o rzeczach które sprawiają,że jestem szczęśliwa. Są to małe rzeczy, ale trzeba je doceniać. Piszę moją biografie codziennie i każdego dnia znajdzie się jakaś mała dobra rzecz , która mnie uszczęśliwia.




♥  herbata owocowa    ♥ słoneczna pogoda    ♥ przytulanie     ♥ trzymanie za rękę

♥ małe tatuaże   buty wakacje      ♥ książki

♥ fotografia      ♥ podróżowanie     ♥ Demi Lovato Bądź Swoją Siłą   ♥ wspomnienia

♥ przyjaciele   ♥ szalone pomysły   skittles    zakupy

♥ dobry film    męskie perfumy    róże    ♥ oglądanie filmików na YT

♥ płacz po którym wszystko będzie dobrze    kosmetyki  śmieszne zdjęcia z przyjaciółkami

 ♥ blogowanie    Nowy Jork Paryż

♥ rodzina   czytanie gazet   ♥ fajne outfity   ♥  muzyka

♥ jedzenie   tumblr   ♥ instagram   ♥ twitter    pisanie biografii

♥ moment w ktorym w koncu spotykasz osobe za ktora tak bardzo tesknilas  zdjęcia z moimi ulubionymi miastami   słowa kocham cie

wysocy chłopcy  malowanie się     Justin Bieber   One Direction   Cody Simpson 

♥ Selena Gomez Lady Gaga Miley Cyrus Ariana Grande  ♥ wymyślanie sobie historyjek przed snem   ♥  rolki  ♥ inspiracyjne zdjęcia   ♥  długie podróże samochodem do wspaniałych miejsc

♥  Demi Lovato  ♥  zapochowe swieczki  ♥ Room 94   śpiewanie
granie na gitarze  spotkania z przyjaciółmi zegarki biżuteria

  ♥ wyjazdy z bandą  ♥ dostawanie paczek   ♥ miłe komentarze   ♥ szczery i piękny uśmiech moich bliskich

 ♥ weekendy   ♥  owoce   ♥  ładny pokój torebki perfumy
The Vamps Bruno Mars projektowanie 

♥ sesje zdjeciowe    bajki Disney'a ♥ kiedy wiesz, ze masz osobe ktora nigdy Cie nie zostawi 
♥  piekne widoki wolne poniedziałki owoce w jogurcie



A Was jakie rzeczy uszczęśliwiają ? 
Napiszcie 5 rzeczy w komentarzach :)
Udostępnij ten wpis

36 komentarzy :

  1. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z większością rzeczy się zgadzam:))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post;) mnie uszcęśliwia blogowanie, czytanie książek, pamietniki wampirów, mój pies, wakacje
    zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny post!

    http://n0thingspeci4l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne rzeczy jak Ciebie i mnie uszczęśliwiają (:

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie opisałaś te rzeczy ;3 u mnie też jest post o tej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na prawdę dużo mam takich rzeczy, może kiedyś zrobię taki post. :)))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to dużo rzeczy sprawia, że jestem szczęśliwa :)

    Przyjaciele, zakupy, zdjęcia i tym podobne :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie prawie wszystko co mnie otacza mnie uszczęśliwia.


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) ŁADNA POGODA najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :) Pozdrawiam ^^
    suzie-blog1234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit dear!!!
    request Notice: You known be happy.My beauty supplies blogs given a poorfound school's name and this site's money give that school.
    So Every dear User to my request please when viste my site then just only click any Ads.This Money Sent that school,Please Share With Me>>>

    Beauty Supplies Blogs

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie przyjaciele, chłopcy, Justin, książki , muzyka, blog <3
    Poklikasz u mnie w link do kurtki Sheinside? Proszę Cię, pomóż spełnić marzenia <3
    Obserwujemy?
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. muzyka, przyjaciele, czekolada, świeczki i blogowanie.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your comment in my blog))Would you like to follow each other on GFC and bloglovin? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz u mnie :) Dla mnie radość sprawia mi dobre jedzenie, Justin, outfity, sesje, blog i wiele, wiele...

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjaciele,muzyka,pisanie piosenek,czytanie,LemON ;*
    Super blog ;)
    http://still-fighting-man.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twojego bloga! Inspirujesz mnie ♥
    Skomentujesz moją nową notke? To ważne :) --> BLOG + zaobserwuj jak możesz, odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. blogowanie, zakupy, muzyka, przyjaciele, herbata, - ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Justin <3

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajki Disney'a, fotografia, anime, blog, muzyka :) Świetny post!
    Mogłabyś mi pomóc klikając w link z najnowszego postu? Byłabym Ci baardzo wdzięczna! ♡
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. :o! Ale cudny blog! Uwielbiam cię! Zapraszam na nasz nowo otwarty blog: http://silverchaine.blogspot.com/2014/03/welcome.html

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny blog, widać, że poświęcasz dużo pracy :)

    wpadnij i zostaw komentarz:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam się malować, jak każda kobieta :

    PS. Masz świetnego bloga, ciekawie go prowadzisz, będę wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post.
    Effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię ten tag ;) Ja jestem szczęśliwa gdy mogę się wyspać :P

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog godzien wyświetleń! Będę wpadała częściej :)
    Zapraszam do mnie:)
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny pomysł z wypisaniem takich rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakupy przede wszystkim mnie uszczęśliwiają <3
    Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam malować, dlatego jestem w plastycznym !
    ali-alicee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog! <3
    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :)
    http://flemour.blogspot.com/
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post!<3 Mnie najbardziej uszczęśliwia serial Pretty Little Liars, Blogger, uśmiech drugiej osoby, slodycze i ubrania! *o*
    Moglabym Cię poprosić o poklikanie w linki w poście? Byłabym wdzięczna♥
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i love your blog! simply amazing! :)

    feel free to follow my blog at
    http://justrosesarered.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. blog
    2.instagram
    3.rodzina
    4.muzyka
    5. Justin

    proszę powiedz w jakim programie przerobiłaś to 1 zdjęcie z Justinem- napisz u mnie

    MÓJ BLOG - zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze, że aż tyle rzeczy Cię uszczęśliwia! :)) Śliczne zdjęcia pięknotko;**

    Moje 5 rzeczy to:
    1. mój chłopak♥
    2. moja rodzinka i pies;d♥
    3. spadnie ;d
    4. imprezy ^^
    5. zakuuuupy!

    Zapraszam do mnie...;*
    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.