wtorek, 4 marca 2014

TMI TAG ( too much information ) ♥

Dzisiaj zapraszam Was na tag w którym możecie się wiele o mnie dowiedzieć o mnie :) niedługo pojawi się post z mojego wyjazdu i posty trochę inne niż były do tej pory :)

                                                           1.Co masz na sobie ?

                                                         koszulę z Reserved i jeansy



 2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
 hmm .. tak na prawdę to chyba nie :)

3. Czy kiedykolwiek miałas straszne zerwanie ?
   Niee ..

4. Ile masz wzrostu ?
  Chyba ok. 159 . Szczerze nie wiem bo ostatnio mierzyłam się kiedy byłam w 6 klasie , ale nie urosłam dużo

5. Ile ważysz ?
 Nie wiem , bo ważyłam się w 6 klasie , ale szczupła nie jestem

6. Jakieś tatuaże ?
 Nie , ale chciałabym mieć taki malutki na nadgarstku

7. Jakiś piercing ?
 Mam przekute uszy od dziecka i miałam dodatkowe 5 dziurek ale zarosły mi w piątek idę robić szóste podejście :)

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
hmm .. w sumie to nie mam takiej pary ,ale lubię Perrie i Zayna  :)




                                                        9. Ulubiony program (serial)?
                                                         Ugotowani i Project Runway 




10. Ulubione zespoły ? 
 Heeh , to chyba żadne zaskoczenie , że One Direction , ale słucham też One Republic

11. Coś, czego Ci brakuje? .
 hmm .. brakuje mi paru osób 

12. Ulubiona piosenka ?
  nie mam jednej ulubionej ale ostatnio cały czas słucham Abraham Mateo - Señorita albo Dawid Kwiatkowski - #ALOHA . Ogólnie ostatnio dużo słucham Kwiata nie wiem dlaczego :D

13. Ile masz lat ?
 Mam 15 lat 
14. Znak zodiaku ?
  Koziorożec 
15. Czego szukasz u partnera ?
  Poczucia humory i czułości ogólnie mam duże wymagania , ale nie porównuje do nich chłopaka 

16. Ulubiony Cytat ?
 a więc "kiedy osiągniemy w życiu pewien punkt, zawsze gdzieś będą ludzie, którzy czekają na nasz upadek ale wtedy tylko grawitacja będzie mogła ściągnąć nas w dół , czasami musisz wziąść sprawy w swoje ręce i lecieć " ~ Justin Bieber oraz Nie przejmuj się przeszłością i nie patrz na porażki... Ważne jest to, co dzieje się teraz i to co widzisz w swojej przyszłości. Jeżeli są osoby, na których możesz się zawieść, to daj sobie z nimi spokój, bo to są same szkodniki, które przeszkadzają w tworzeniu piękna. Człowiek jest po to, żeby tworzyć piękno, i ty jesteś dziewczyną, która to piękno tworzy... Zawsze inaczej na pewno się czujesz, kiedy masz głowę podniesioną do góry i uśmiech masz na twarzy. Kiedy spuszczasz głowę w dół i zastanawiasz się nad przeszłością, to wtedy boli Ciebie też teraźniejszość, bo brudzisz swoje czyste myśli złymi wspomnieniami. Ja myślę, że najważniejsi są ludzie, którzy mają do Ciebie szacunek, którzy Ciebie podziwiają, ludzie, którzy dają Tobie cząstkę siebie, poprzez uczucia, gesty, wpatrywanie się w Ciebie... Jest nawet powiedzenie udowodnione, że jeden uśmiech może być warty więcej niż złoto..." to są dwa cytaty z wielu, ponieważ ja na każdy dzień na dwa cytaty jeden z książki a drugi szukam sobie np. oglądając film :) 

17. Ulubiony aktor ?
 to trudne pytanie ale aktor to chyba Johnny Depp , a aktorka to oczywiście Lily Collins






18. Ulubiony kolor ?
Wszystkie odcienie różu , fiolet i biały 

19. Głośna muzyka czy cicha ?
 Głośna !

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
 Do łóżeczka :)

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
 nie wiem nie liczę :)

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
 to zależy ale zazwyczaj w 30 minut spokojnie się wyrabiam 

23. Bilas sie kiedys z kims ?
nie przypominam sobie :)

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?
  Uśmiech oczywiście :D

25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
 jak zgrywa kozaka lub kogoś nie wiadomo kogo 

26. powód dla ktorego założyłaś bloga ?
chciałam rozwijać jedną ze swoich pasji :)

27. Czego sie boisz?
 Pająków i ciemności 

28. Kiedy ostatnio plakalas ?
  to chyba było w weekend jak byłam w Rząsce 

29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? ?
  to powiedziałam mamie dziś rano jak wychodziłam do szkoły

30. Co oznacza Twoja nazwa ?
Fashionable Girl oznacza modna dziewczyna nie wiem dlaczego taka nazwa podobała mi się i stwierdziłam , że jest ok :)

31. Ostatnia przeczytana ksiazka ?
to bardziej opowiadanie i jest to Danger ♥



32. Książka, którą aktualnie czytasz?
 Kocham Nowy York 

33. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
 chyba Szpital , ale nie jestem pewna 

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?
 Renata :)
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?
 Jest baaardzo dobra , bo to moja przyjaciółka ♥

36. Ulubiona potrawa?
 Pierogi lub spaghetti :)

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
 Paryż , NY , Londyn , Barcelona 



38 Ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?
Szkoła Muzyczna 

39. Czy ktos Ci sie teraz podoba?
Czy ja wiem ? chyba nie 

40.Ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?
 uuu ... dobre pytanie . serio nie wiem hmm 

41. Ostatnio kiedy ktos Cie obrazil ?
 u sumie nie przypominam sobie czegoś takiego 

42. Ulubiony smak słodki ?
Baby Lips czerwona mmmm ... najlepsza ♥

43. Na Jakich instrumentach grasz ?
Gitara i pianino , ale chętnie bym się nauczyła na trąbce lub skrzypcach 



44. Ulubiona część biżuterii ?
 kolczyki i bransoletki i naszyjniki i ogólnie wszystko !

45 . Ostatni uprawiany sport ?
 piłka siatkowa :)

46. Jaka piosenke ostatnio spiewalas? ?
 Wytrzymać chce - Dawida Kwiatkowskiego 

47. Ulubiony teks na podryw ?
 hmm .. nie wiem słyszałam wiele np . bolało jak spadło z nieba hahah :D ciężkie pytanie 

48. Czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?
 niee :)

49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie? 
 z bandą byłam na rekolekcjach :)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Kappa Girl - http://kappa-girl.blogspot.com/
Jessy - http://notrevieesecret.blogspot.com/
Nikej - http://nikej-nikeej.blogspot.com/
Paradiska - http://paradiska-life.blogspot.com/

21 komentarzy :

  1. Świetne odpowiedzi :) Śliczna przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1D, Perrie i Zayn, a do tego Danger, aww, kocham cię coraz bardziej,hihi

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną parą też jest Perrie i Zayn. :))
    radioactive15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no wlasnie, musze zaczac ogladac Project Runway !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JUSTIN DAGER <3 Belieber <3
    Jeśli masz kompleksy, brakuje ci motywacji lub ogólnie masz ochotę poczytać to zapraszam do mnie na nowy post :]
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Your heart picture is just too cute! Would love to keep in touch with u - let‘s follow each other♡Love, Kyra
    Would you like to follow each other? I Follow back♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój chłopak gra na gitarze, i szczerze muszę Ci powiedzieć, że zazdroszczę Ci cierpliwości do tego instrumentu... Moje podejście do nauki szybko się załamało :(

    Pozdrawiam!
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest się czegoś o tobie dowiedzieć :)
    Haha, 6 raz przebijasz ucho? Nieźle :D

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog honey! Would you like to follow each other?
    Fashion and The City
    Let me know, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Tag, uwielbiam Project Run Way ! ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tag na kilka pytań odpowiedziałbym podobnie : )
    Pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! :D tez boje się ciemności :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing blog,i'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post, ciekawe odpowiedzi:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię One Republic ^^ Też oglądam "Project Runway" :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tag!! ;) Mamy dużo ze sobą wspólnego ;) Też mój ulubiony program tv to project Runway, para tv.Perrie i Zayna i uwielbiam One Republic ;)

    Ps. Obserwuję ;)
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Project Runway też bardzo mi się podoba :-) I również chciałabym tatuaż na nadgarstku :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooo teraz wiemy juz wszystko o tobie ,fajny post ,moze kiedys tez taki zrobie :)
    jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi bardzo milo:) zbieram rowniez kliki w wishliste choies i dressale jakbys mogla raz kliknac bardzo bym prosila :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.