sobota, 22 listopada 2014

'But I just wanna see you smile again'

heeeei ! 

co u Was słychać ? tak wiem , nie jestem tutaj częstym gościem , ale tak dużo się dzieję i jest dużo nauki , nie mogę stawiać bloga ponad wszystko , nawet jeśli on jest dla mnie ważny. 

Ogród w Rząsce 

W ostatnich tygodniach wiele się działo u mnie , byłam po raz kolejny na rekolekcjach w Rząsce , teraz mam wolną sobotę i o ile dobrze pójdzie następny weekend też gdzieś się wybiorę :)

Rekolekcje bardzo fajnie spędziłam, ponieważ z moimi przyjaciółkami z którymi świetnie się bawiłam , jednak kawa była ratunkiem następnego dnia :)


Poza tym mam dużo nauki i muszę się do niej przyłożyć , ponieważ po ostatniej wywiadówce nie było ciekawie. Ostatnio razem z Simmy nagrywałyśmy Not My Arm Challenge , ale nie wiemy czy go dodać. 

Robiłyśmy również amerykańskie naleśniki , na które przepis już niedługo !
Poza tym byłam wczoraj razem z Renatą i moją siostrą w kinie gdzie spotkałyśmy Jess i resztę znajomych ogólnie oglądanie nie obeszło się bez naszych zbędnych komentarzy haha xD



Film był naprawdę świetny jedyne co zmieniłabym zakończenie , ale poza tym nie mam się czgo czepiać , byliście na tym filmie? 


I to by było na tyle , mam dla Was jeszcze wyniki konkursu !! 

1 miejsce- zestaw nr 1 oraz post promujący wygrywa niuntis.blogspot.com/

2 miejsce- zestaw nr 2 wygrywa hooneyyy.blogspot.com/

3 miejsce- polecenie na blogu przez najbliższe 4 posty wygrywa famelle.blogspot.com/

Wszystkim bardzo gratuluje , napiszcie do mnie na e-maila neversaynever678@gmail.com ( 1 i 2 miejsce ) w sprawie wygranej :)
Udostępnij ten wpis

37 komentarzy :

  1. ciesze sie dziekuje bardzo i poZdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie parki i ogrody :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcie ;)
    obserwuje i licze na to samo

    zapraszam

    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁADNE ZDJ.
    obs ?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! z chęcią napiłabym się teraz gorącego kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się jak dziecko z wygranej :) zaraz do ciebie odezwę się na e mail :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ogród świetnie wygląda :) Aż mi narobiłaś ochotę na kawę, chociaż późno już na kawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosogłos! <3
    Jestem wielką fanką serii, ale z powodu awarii kolana nie jestem w stanie przejść się do kina :(

    miasteczkosarkazmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oczywiście wybieram się na ten film!<3
    Masz dość specyficzny (w dobrym słowa znaczeniu) styl pisania ;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ♥♥ będę zaglądać częściej ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w piątek idę do kina na kosogłosa i już nie mogę się doczekać ;) Śliczne zdjęcia ^^ Gratuluję zwycięzcy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak tak tak ! <3 Oczywiście byłam na kosogłosie ;) mój ulubiony film, szkoda tylko że nie ma drugiej części ;c
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. We wtorek idę do kina...
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też mam mega dużo nauki i mało czasu na bloga przez to ://
    Dodaj ten challenge, chętnie oglądniemy :D
    wybrałabym się właśnie do kina ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :3
    Co powiesz na obs=obs?
    Odpowiedz u mnie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się rozchorowałam. Nauki też mam strasznie dużo.

    joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na filmioe jeszcze nie byłam ,ale wybieram się w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog.
    Może obserwacja? Daj znać u mnie.
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jadę na film w piątek <33. Ładne zdjęcia.
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny widoczek:)
    pozdrawiam cieplutko;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny i komentarz! ♥
    Świetne zdjęcia,mmm kawka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie dzisiaj wybieram się na nowe "Igrzyska Śmierci".

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post! Ja na "Igrzyska Śmierci" jadę z klasą na Mikołajki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Czekam na filmik :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Planuje właśnie wybrać się na ten film do kina w najbliższym czasie. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam na filmie ale chyba wybieram się na niego z klasą na mikołajki.
    Fajne zdjęcia :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne zdjęcia i ciekawy post.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybrałabym się na ten film! Może z chłopakiem pojadę ;) Gratuluję wygranym!

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/kimono-white.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam na Kosogłosie ♥ genialny

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.