sobota, 5 grudnia 2015

Recenzja paczki z Dresslink!

Cześć Wam! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją paczuszki ze sklepu dresslink. Jest to moje drugie zamówienie i jestem z niego niesamowicie zadowolona! Zamówiłam trzy rzeczy; pędzelki, naszyjnik oraz szalik.



Udostępnij ten wpis

niedziela, 15 listopada 2015

Life is worth living, so live another day

Nie ma to jak żyć z dnia na dzień, cieszyć się każdą chwilą. Nie przejmować się co będzie dalej. Nic nie planować. Jednak ja nie potrafię tego zrobić. Wszystko muszę mieć zapisane. Kiedy sprawdzian, kiedy kartkówka, kiedy post. 





Udostępnij ten wpis

niedziela, 1 listopada 2015

01112015 | Dresslink

Chyba o mnie nie zapomnieliście? Mam taką nadzieję! Dzisiaj mamy już pierwszy dzień listopada. Wielkimi krokami zbliżają się koniec roku. Ja już kombinuje jakieś świąteczne DIY, pomysły na kalendarz adwentowy itd. Ale koniec o tym, bo jeszcze trzeba się cieszyć jeszcze jesienią :)



Udostępnij ten wpis

sobota, 17 października 2015

Jesienne szczescie | 2 lata bloga

Po mojej jakże długiej nieobecności wróciłam do blogowania, ustalając sobie pewne reguły i cele. Piszę posta dzisiaj, ponieważ właśnie 17.10.2013 roku założyłam bloga! Uwierzycie, że to już dwa lata? Coś wspaniałego! I w związku z tym mam zamiar zrobić konkurs/rozdanie jeśli chcecie, a do wygrania będzie książka co wy na to?


Udostępnij ten wpis

niedziela, 13 września 2015

'You had me from the start won’t let this end' ♥

Skończyły się wakacje, zaczęła szkoła, nawet nie wiem kiedy to się skończyło, kiedy zaniedbałam tak bloga. Po prostu chciałam dobrze, ale wyszło jak wyszło. Wakacje były udane ale nie miałam czasu na bloga i zaniedbałam go i teraz też, źle mi z tym. Będę starać się regularnie dodawać posty i filmiki. Ostatni filmik wam się spodobał, bałam się że tak nie będzie ,ale udało się. W przyszłym tygodniu tez planuje filmik ale nie wiem jaki więc piszcie pomysły.

Nowa szkoła to nowe wyzwania, dostałam się tam gdzie chciałam, jest ciut daleko ale daje rade, klasa jest ok, poznałam parę osób wiec z każdym dniem jest jeszcze lepiej. Staram się uczyć od początku, jestem systematyczna więc na bloga musi być czas.

Udostępnij ten wpis

wtorek, 1 września 2015

BACK TO SCHOOL: Wolności nadszedł kres ...

Cześć! Dziś zapraszam na post z serii back to school, niestety bardzo późno w tym roku ona powstała, nagrałam dwa filmiki, jeden z nich zobaczycie dzisiaj! Jest to lookbook, który mam nadzieję się spodoba. Filmik DIY powinien pojawić się pod koniec tygodnia. A teraz zapraszam na haul szkolny!


Udostępnij ten wpis

sobota, 22 sierpnia 2015

Bo wszystko co dobre szybko się kończy ♥

Wakacje 2015, pierwszy raz nad polskim morzem, pierwszy raz na obozie, ale nie ostatni. Takie wakacje jakie miałam, to najlepsze co mogło się wydarzyć. Świetne osoby, świetne miejsce, kilku mi zabrakło, ale to co się wydarzyło zostanie w mojej pamięci na wieki. Po 18 godzinach jazdy chciałam wracać, żałowałam, jednak te 10 dni zmieniły wszystko, ostatniego dnia był tylko płacz, wszyscy się rozjeżdżają po Polsce, mamy do siebie setki kilometrów, ale wiemy że mimo tego i tak będziemy mieć ze sobą kontakt. Wiemy, że spędziliśmy ze sobą cudowny czas i nigdy go nie zapomnimy. Ja i kilka osób podszkoliło swój angielski, inni tańczyli zumbę, a jedna osoba się świetnie nami zajmowała haha.Dziękuje Wam raz jeszcze za wszystko, wspólne noce, plażowanie, chodzenie po mieście, śpiewanie kamień z napisem love ♥, zdjęcia, przytulanie i za wszystko co się wydarzyło. Jesteście najlepsi,a między nami jest another love ♥

Zostawiam Wam zdjęcia z Międzyzdrojów i oceanarium w Niemczech. Mam nadzieje, że post się spodoba. Wy byliście kiedyś na obozie?



Udostępnij ten wpis

niedziela, 2 sierpnia 2015

Get ready with me - summer!

A więc dzisiejszy post to get redy with me, czyli kategoria którą chyba najbardziej lubię. Dzisiaj przedstawię Wam makijaż i stylizacja. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, a jeśli tak to postaram się ich zrobić więcej. 

Udostępnij ten wpis

niedziela, 26 lipca 2015

5 SPOSOBÓW NA SPĘDZENIE WAKACJI

Jedni mają zaplanowane wakacje od miesięcy, a inni nie robią nic. Minął prawie miesiąc tego beztroskiego, wakacyjnego życia, a tak na prawdę wiele z nas nic nie zrobiło pożytecznego. Spokojnie, błogie lenistwo też nam się należy jednak musimy zadbać o to aby kolejny miesiąc minął ciekawiej!

Udostępnij ten wpis

piątek, 17 lipca 2015

#2 Od kuchni - Pancakes

Dzisiaj kolejny post z kulinarnej serii, przedstawię Wam przepis na amerykańskie naleśniki czyli pancakes, które sprawdzą się świetnie na obiad jak i na śniadanie. Wykonanie ich jest banalne, jednak zajmuje troszkę czasu, jednak zawsze można wstać wcześniej i poświęcić je na wykonanie jakże wyśmienitego śniadania! 

Udostępnij ten wpis

sobota, 4 lipca 2015

'Words will be just words till you bring them to life'

Miałam ambitne plany co do posta i filmiku w tym tygodniu, ale...  choroba mi nie pozwoliła, ostatnio byłam w górach i się przeziębiłam, ale spokojnie już jestem zdrowa i zapraszam Was na nowy post, a filmik już niedługo!

Chciałabym Wam na prawdę baaardzo podziękować za wszystkie miłe słowa i gratulacje pod ostatnim postem, aż sama nie wierze! Jesteście kochani, aż się chce żyć i pisać tego bloga ♥


Udostępnij ten wpis

sobota, 27 czerwca 2015

'Just close your eyes and breathe'

Coś kończy się, zaczyna się coś. Skończyłam gimnazjum, zaczynam technikum. Czy będę tęsknić? Sama nie wiem. Na razie bardzo się cieszę, jedyne czego mi szkoda to sklepik który prowadziłam. Tam działo się prawie całe życie szkolne.
Udostępnij ten wpis

sobota, 20 czerwca 2015

something new ♥

Moja jakże częsta obecność tutaj mnie przeraża, ale cóż mam zrobić? Nic nie zrobię bo czuje się szczęśliwa, a chyba o to chodzi! Ostatnio przyszła do mnie paczka z dresslink, którą pokaże Wam w następnym poście. Wydarzyło się również coś nowego, ponieważ ścięłam włosy! 


Udostępnij ten wpis

niedziela, 7 czerwca 2015

#1 Od kuchni - Muffinki pieguski

heei!
Najlepszym i najprostszym sposobem na coś dobrego są muffinki, szczególnie domowej roboty. Dzisiaj mam dla Was przepis na babeczki z makiem, które zrobicie w mgnieniu oka. Post nie jest zbyt obszerny, ale po pielgrzymce (tylko 42km) mam nadzieję, że mi to wybaczycie.



Udostępnij ten wpis

piątek, 29 maja 2015

Dresslink

heeei!
Ostatnio dostałam propozycję współpracy z firmą dresslink. Bardzo się ucieszyłam, że zostałam zauważona przez firmę. Jak wicie na początek trzeba zrobić wishlistę, którą Wam teraz przedstawię.

KOSZULE 

12 | 3 | 4
Udostępnij ten wpis

piątek, 15 maja 2015

'I heard a little love is better than none'

heeei!

Każdy potrzebuje trochę miłości. Każda miłość nie ważna w jakim geście, przytulenie kogoś, kawa z przyjaciółką, sms od chłopaka czy róża bez powodu. Można wyrazić to na milion sposobów. Wystarczy tylko chcieć.


Udostępnij ten wpis

poniedziałek, 4 maja 2015

Moje pierwsze wrażenie

heeeei!

 Z powodu wyjazdu, post nie mógł się pojawić w sobotę, więc jest dzisiaj! Mam dla was dzisiaj moje pierwsze wrażenie kosmetyków, które kupiłam na promocji w rossamnie oraz w naturze.
Kosmetyków wcześniej nie używałam, więc mam same nowości u siebie.


Podkład z Bouejois. jego cena to 51,99, ale na promocji kosztował oczywiście mniej. Jeśli chodzi o krycie jest delikatne, zakrywa drobne niedoskonałości. Utrzymuje się na twarzy całkiem długo, jestem z niego zadowolona, ale w regularnej cenie raczej bym nie kupiła.

Udostępnij ten wpis

sobota, 25 kwietnia 2015

I survived !

heeei! 

Dziś jestem pozytywnie nastawiona, ale dzieje się tyle, że nie mam czasu nawet usiąść i napisać posta i tak też będzie w najbliższym czasie.
Nie mam wam dzisiaj za wiele do napisania, ale mam zdjęcia yay!

Udostępnij ten wpis

sobota, 18 kwietnia 2015

why is it so hard?

heei ♥

błędy popełnia każdy, ale tylko głupi je powtarza. nie zdajemy sobie z tego sprawy ile doświadczenia dzięki temu zdobywamy. czasami trzeba zapłacić wiele za błąd, ale dzięki temu uczymy się ich nie popełniać.
bluza- h&m koszulka- reserved spodnie- nn
Udostępnij ten wpis

sobota, 11 kwietnia 2015

zawsze do celu, nigdy po trupach

heeei! 

ile razy kosztem kogoś bliskiego dążyłeś do celu? ile razy zraniłeś tą osobę byle dopiąć swego? ile razy miałeś gdzieś tą osobę, bo cel był ważniejszy? 
no właśnie, tego nie da się policzyć.

Udostępnij ten wpis

sobota, 4 kwietnia 2015

easter outfit ✩

heei!
a więc od dłuższego czasu oczekujemy wiosny, ale jej jakoś nie ma choć wiem, że jest już blisko, miałam nadzieję, że robią te zdjęcia końcem lutego będzie to fajne przypomnienie zimy kiedy już będzie wiosenna pogoda i w Wielkanoc wystarczy mi ubrać żakiet na moją ulubioną stylizacje.

koszula- cache cache spódnica- mohito buty- mustang shoes

Udostępnij ten wpis

sobota, 28 marca 2015

live a life you will remember ♥

heeei! 

a więc dzisiaj mam dal was kolejna motywacyjną notkę, nie wiem jak wam ale mi się mega podoba to, że mogę dzielić się z wami różnymi przeżyciami i tematami których doświadczyłam na własniej skórze.
Udostępnij ten wpis

sobota, 21 marca 2015

All of my doubt ♥

heei!

trochę mnie tu nie było, bo jak wicie brak laptopa robi swoje. no ale cóż takie życie.dziś przychodzę do was z upade z mojego życia ponieważ baaardzo dawno takiego nie było, a może czas w końcu coś napisać o sobie :)


a więc co u mnie? krótko i na temat leci z dnia na dzień, nawet nie wiem kiedy zleciał mi prawie cały marzec, który upłynął na spotkaniach ze znajomymi, urodzinami kilku osób, ''wagarami'' oraz zapoznawaniem się z ofertami różnych szkół. prawdopodobnie w przyszłym roku zacznę naukę w technikum odzieżowym. 
Udostępnij ten wpis

niedziela, 8 marca 2015

I know I'll never be the apple of your eye ♥

heei! 

a więc, no właśnie a więc co. ten post jest poniekąd inspiracją, którą dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki. a konkretnie jak mówi tytuł wiem, że wiem, że nigdy nie będę twoim oczkiem w głowie.

Udostępnij ten wpis

piątek, 27 lutego 2015

this is no big deal!

heei!
Ludzie rzadko zdają sobie sprawę że kiedy ich usta kłamią ich oczy cały czas mówią prawdę. a więc kłamstwo. coś co teraz jest na porządku dziennym.
spodnie-nn|koszula- cache cache|buty- ccc|futerko-h&m 

Udostępnij ten wpis

niedziela, 22 lutego 2015

ulubione

heei! 

dzisiaj zapraszam was na post od strony kosmetycznej w którym pokaże wam produkty, które najczęściej używam podczas codziennego makijażu.
podsumowując ostatni post i eksperyment nie było źle więc mogę się cieszyć, że nie piszę tego wszystkiego na darmo.



Udostępnij ten wpis

środa, 18 lutego 2015

New in

heei! 

a więc dziś postanowiłam, że zrobię trochę inny post a mianowicie mały haul. zakupy zrobiłam w housie, ponieważ był -40% na wszystko więc czemu by nie skorzystać. z góry mówię, że za wszystko zapłaciłam sama 

bluza klik
Udostępnij ten wpis

sobota, 14 lutego 2015

' the worst things in life come free to us'

heeei ! 

na samym początku chce was poinformować, że na górze bloga znajduje się pasek zadań gdzie możecie przeczytać coś o mnie, znaleźć kontakt i napisać wasze propozycje na posty/filmiki.
zostały dodane również ikonki społecznościowe, po prawej stronie. a wszystko to powstało dzięki Kindze z bloga kikaa-blog.blogspot.com , której serdecznie dziękuje za pomoc :)

sweter- mohito | koszulka- sinsay | spodnie- nn

Udostępnij ten wpis

sobota, 7 lutego 2015

Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację

heeei!

na wstępie chciałam chciałam odpowiedzieć na pytanie, które pojawia się dość często. a mianowicie dlaczego nie piszę z dużej litery, i szczerze wam powiem nie wiem już tak mam, i tak tutaj nauczyłam się pisać. powiedzmy, że to taki mój ''znak rozpoznawalny'' :)

| koszulka- diverse | marynarka- mohito | spodnie- targ | torebka- mohito | zegarek- perfect |
a więc dzisiaj przychodzę do Was z kolejną notką motywującą. jak sam tytuł posta mówi ''jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację''. w tym poście chcę was zmotywować do działania.

Udostępnij ten wpis

niedziela, 1 lutego 2015

Pozory mylą, a ludzie zawodzą...

heeei!

dziś przychodzę do Was z postem z przemyśleniami, dawno takiego nie było a szkoda. do posta natchnęły mnie dwie osoby i to w tym samym czasie no i po części sama siebie natchnęłam.

| kurtka- diverse | koszula - cropp | sweterek - pimkie |spodnie - nn |
Udostępnij ten wpis

wtorek, 27 stycznia 2015

Filmy które watro zobaczyć cz.1 !

heei !

dzisiaj mam dla Was post o filmach, które warto zobaczyć. 
Ja kocham oglądać filmy, a te zdecydowanie przypadły mi do gustu. 
Myślę, czy nie zrobię podobnej notki tyle,że z książkami ,ale będzie ich o mniej :)
Notka jest podzielona na dwie części :)

1. IGRZYSKA ŚMIERCI
2. LOL
Udostępnij ten wpis

sobota, 24 stycznia 2015

7 inspiracji tygodnia #2

heei ! 

dawno nie robiłam takiej notki, a szkoda bo bardzo takie lubię więc postanowiłam, że tym razem ją dodam.

PIOSENKA TYGODNIA

Piosenka tygodnia to zdecydowanie Passenger Let Her Go, kiedyś słuchałam i teraz na nowo się w niej zakochałam ♥ jest niesamowita, a szczególnie wers 'only know you love her when you let her go'

Udostępnij ten wpis

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Happy birthday to me! ☆

heeeei !

a więc teraz mam oficjalnie 16 lat. pamiętam jak jakieś trzy lata temu chciałam mieć już te wymarzone szesnaście lat, wydawało mi się, że będę mogła prawie wszystko bo to tak blisko osiemnastki.

Udostępnij ten wpis

sobota, 10 stycznia 2015

Co blog powinien mieć , żebym go czytała?

heiii ! 
dzisiaj mam dla Was post o tym jaki powinien być blog, abym go czytała i odwiedzała :)


Udostępnij ten wpis

czwartek, 1 stycznia 2015

nie będzie lepiej, będzie inaczej ♥

heei kochani ! 

a więc mamy 2o15 rok , a ja za 18 dni będę miała urodziny i będę hot 16 haha 
oczywiście nie obędzie się od jakiegoś przyjęcia, które już planuje.

czapka- local heroes | szalik - nn | kurtka - diverse
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.