poniedziałek, 19 stycznia 2015

Happy birthday to me! ☆

heeeei !

a więc teraz mam oficjalnie 16 lat. pamiętam jak jakieś trzy lata temu chciałam mieć już te wymarzone szesnaście lat, wydawało mi się, że będę mogła prawie wszystko bo to tak blisko osiemnastki.

w sobotę ok. 17 wybraliśmy się ze znajomymi do restauracji na pizze i jak było planowane z moją mamą, że wracamy o 22 tak w domu wylądowałam po 1 w nocy haha. no cóż zdarza się ''małe'' spóźnienie.

ale nie ważne, akurat udało się, że w restauracji grał zespół więc potańczyliśmy troszeczkę. było z kim tańczyć więc nic tylko ruszać na parkiet !

poszłam spać o 3 i wstałam o 9, z wielkim bólem gardła i karatem, ahh taka tradycja prawie co rok na urodziny jestem chora haha cóż zrobić co prawda byłam dziś w szkole, ale okazało się to być złym pomysłem i zostaje jutro w domu żeby wyzdrowieć

dostałam masę prezentów za,które baardzo dziękuje bo dostałam wszystko co miałam i tak zamiar kupić a nawet więcej ! nie mam zamiaru robić tutaj haul'u urodzinowego, ponieważ nie wiem czy to ma sens chyba, że chcecie to napiszcie na dole

a więc to by było na tyle zmykam pod kocyk odpoczywać !


Udostępnij ten wpis

59 komentarzy :

  1. Zdrowiej !
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana to było najlepsze 8 godzin tego roku ❤ trzeba to powtórzyć :) ooo moja rameczka sie tu znalazła ;*
    I tak jak to już zrobiłam wszędzie... jeszcze raz wszystkiego najlepszego ❤

    jestemjessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna ramka <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego <3 ja do 16 musze jeszcze poczekać, kończę 21 maja! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mam 16l ale tylko rocznikowo haha. pamiętam jak byłam mała zawsze chciałam mieć 12lat.

    masz cudowny blog, obserwuje :*
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog !KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę spóźnione wszystkiego najlepszego !!
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie zdrówka życzę, kochana :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Impreza była :D heh,, pozdrawiam!! :*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem chora, więc piątka :( Z chęcią zobaczyłabym haul urodzinowy :))

    Zostaje u ciebie na dłużej mam nadzieję, że ty u mnie też :) mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowia :)
    Ale urodziny na pewno musiały się udać :D
    Wszystkiego Najlepszego :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah "małe spóźnienie" ;p Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spóźnione wszystkiego najlepszego kochana, spełnienia marzeń i dalszych sukcesów w blogowaniu :*
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego <3 takie ramki z wspomnieniami są najlepszym prezentem ;) dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnionego wszystkiego najlepszego! :*
    Również jestem chora.:(
    Zdrowiej!
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego <3
    Spóźnione ale zawsze :)
    Dużo zdrówka <3
    Mam prośbę, staram się o współpracę z sheinside. Byłabym bardzo wdzięczna jeżeli weszłabyś na mojego bloga i poklikała w parę zdjęć, lub bezpośrednio na linki do ubrań. Naprawdę bardzo mi zależy i byłabym bardzo wdzięczna. Klikając możesz wziąć udział w konkursie gdzie do wygrania jest między innymi nagłówek na bloga :) Jeżeli ty też potrzebujesz pomocy to chętnie pomogę :)
    Pozdrawiam. najaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramka ze zdjęciami rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę zdrowia i wszystkiego najlepszego - trochę spóźnione, ale ważne, że są :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już nie długo będę miała osiemnastkę i wcale się z tego nie ciesze :( Spóźnionego najlepszego oraz zdrowia :)
    http://vndziv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęścia , zdrowia i sto lat :))
    obserwuje już twojego bloga od dawna
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też to czeka za niecały miesiąc, ale Tobie wszystkiego dobrego ! :)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione wszystkiego najlepszego !:))

    OdpowiedzUsuń
  23. STO LAT ! STO LAT ! NIECH ŻYJE ŻYJE NAM STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM JESZCZE RAZ JESZCZE RAZ NIECH ŻYJE ŻYJE NAM NIECH ŻYJE NAM
    A KTO?
    KLAUDIA ♥
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto latek!:*
    Pozdrawiam cieplutko,
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat ! :) Przepraszam za spóźnienie! ;* pozdrawiam! agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. http://srelciaaa.blogspot.com/ wpadnij do mnie :3 dopiero zaczynam. Super blog :3!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat :D ;) obserwuję ;) śliczne zdj. ;) świetny blog ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybkiego powrotu do zdrowia! I spóźnione sto lat, sto lat ;)
    Ja w tym roku będę obchodzić 15 urodziny

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, ja urodzinki mam za półtora tygodnia, choć w moim wypadku to już osiemnaste. Spóźnione wszystkiego najlepszego kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie trochę spóźnione sto lat!
    Śliczna jest ta ramka ze zdjęciami
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat dziś dodałam posta ze zdjęciami rowniez z moich urodzin:) Tak wiec spoznione sto lat!!
    Piekny nagłowek!

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. spóźnione wszystkiego najlepszego:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Happy birthday!! God bless your life and gives to you joy, peace and health! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    Instagram | Twitter | Bloglovin

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkiego naj naj najlepszego :****

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego i powodzenia z blogiem :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego ja urodziny miałam 20 :)
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 16 kat- kiedy to było hiehie :D
    Patrzę, że urodziny udane :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszyyystkiego najlepszego :) PS: Będę bardzo wdzięczna jza pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. spóźnione najlepszego! :))

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba spóźnione ale wszystkiego najlepszego! :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. 100 LAT !! Świetny blog !!!

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnee zdjęcia :) Zapraszam do obserwowania http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Było super . :)

    http://szalonaablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne zdjęcia, jesteście obie bardzo ładne <3
    Zapraszam do komentowania moich postów http://jadziaoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.