niedziela, 22 lutego 2015

ulubione

heei! 

dzisiaj zapraszam was na post od strony kosmetycznej w którym pokaże wam produkty, które najczęściej używam podczas codziennego makijażu.
podsumowując ostatni post i eksperyment nie było źle więc mogę się cieszyć, że nie piszę tego wszystkiego na darmo.





ze względu na to, że moja cera nie trawi byle jakich produktów niektóre muszę wybierać z wyższej półki. podkładu nie używam, tylko czasami i wybieram wtedy podkład z laroche-posay, który do tanich nie należy jednak tylko z nim nie mam żadnych nie przyjaciół.

na co dzień używam korektora w kremie, kremu cc pod oczy, zestawu do brwi,tuszu,pudru, różu ( nie dajcie się zmylić kolorowi ) oraz pomadki nawilżającej. produkty nakładam pędzlami z hakuro i gąbeczką real techniques


czy makijaż wykonuje co dziennie? nie, rano nie mam siły i ochoty aby się pomalować, jedynie nakładam wosk z brwi i pomadkę.

kiedyś malowałam się bardziej, ale moja cera się zbuntowała i uwierzcie nie było mi się łatwo wyleczyć z trądziku, który nie potrzebnie zakrywałam podkładem.
jeśli wasze znajome/koleżanki malują się, a wy nie ale macie zdrową cerę NIE RÓBCIE TEGO
na prawdę nie warto. uczcie się na moich błędach, których popełniam dużo (czasami,aż zbyt dużo)

makijaż prezentuje się mniej więcej o tak :)

makijaż od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi, ale nie co dziennie tony podkładu, pudru itd. , że jak będziecie bez niego to nikt was nie pozna

KONKURS 
Udostępnij ten wpis

79 komentarzy :

  1. a to nie bronzer ten z mac'a :D ?

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kosmetyki:)

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. eos- kocham;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post <3 uwielbiam pomadkę EOS <3 <3 Co do maskary chyba ją wypróbuje <3
    Dziękuję za miły komentarz <33 :))
    pozdrawiam cieplutko ;3
    weeri-weri.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham eos :) ja się nie maluje chyba że usta i rzęsy :)
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zegarek , uwielbiam tego typu modele
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja cera również nie trawi byle jakich produktów, mam straszne problemy ze skórą. Makijaż jest u mnie niezbędny niestety ;/

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. korektor z catrice mnie zaciekawił:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko wykonuję pełny makijaż. Najczęściej używam tuszu do rzęs i czasem korektora.
    Dziękuję za komentarz. ♥
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny i delikatny makijaż:) moja era nie należy niestety do najlepszych i bez podkładu się nie obejdzie a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakrywanie trądziku podkładem to niestety niedobry pomysł :< wiele kobiet go popełnia :P ja gdy nie mam planów wychodzenia z domu, to mogę CAŁY czas siedziec niepomalowana :D ale make up zajmuje mi wlasciwie chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam korektor ten :)

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle z hakuro są podobno bardzo dobre :) niedługo mam zamiar kupić a tobie jak się sprawują ?
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post. Ładne zdjęcia. Zapraszam do mnie xox nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym nie używać podkładu:) Zazdroszczę idealnej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczną cerę, dobrze że nie używasz na nią podkładu ;]
    bardzo ciekawy post! :)) pozdrawiam!

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały post. Moja cera nie trawi większości kosmetyków, ale na szczęście na razie się jeszcze nie maluje :D

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - zapraszam na nowego posta (klik) :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja musiałam zacząć się ''malować'' , aby wyrównać koloryt skóry :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! :) niestety moja cera też jest delikatna :/
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż :)
    Bardzo ładne zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem CC pod oczy mnie zaciekawił, nie miałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tego co widzę to używasz bardzo dobrych kosmetyków! Ja w tym roku kończę 15 lat i do niedawna wcale się nie malowałam. Niestety mam okropne przebarwienia na buzi i teraz muszę uzywać podkładu żeby to jakoś zakryć. Poza podkładem używam EOS albo Baby lips i tyle :)

    sandryyshen.blogspot.com -klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Puder mam i sama go bardzo lubię :) Ślicznie wyglądasz! :*

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja maluję tylko oczy. http://zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. korektor z catrice to bardzo dobry jakościowo produkt za małe pieniądze, eos również lubię :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kosmetyki :)) Uwielbiam pędzle Hakuro :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja cera za to ma w poważaniu jakich kosmetyków użyję :D
    Fajne te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. EOS jest swietne ♥
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czaję się na eos, ale nigdzie w moim malutkim mieście nie mogę tego dostać.
    Fakt, nie trzeba się malować mając zdrową cerę, bo potem skutkiem będzie uporczywy trądzik.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! <3

    Zapraszam,
    http://imercyyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszcze Ci tego EOS! :o zapraszam do nas :* http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też bardzo zazdroszczę ci eos. Jednak niedługo wybieram się na wycieczkę do Anglii i może tam go sobie znajdę :)
    Super ulubieńcy,ja używam tego tuszu i jestem z niego mega zadowolona.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam problemy z cerą - trądzik. Lecz, stosuję specjalną maść i dzięki niej mogę się malować, ponieważ to mi nie zaszkodzi.
    Kocham jajeczka eos!!
    - Świetny blog! OBSERWUJĘ! :)

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  35. U siebie z tych drobiazgów mam jedynie pędzle Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam również pędzle Hakuro, ten sam korektor i zamierzam kupić właśnie ten puder w następnej kolejności! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. no makijaż trzeba umieć zrobić, a nie jak co niektóre nawalą tapety szpachlą i myślą,że są ładnie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak, trądzik trudno się pozbyć, ale widzę, że teraz twoja cera jest bardzo ładna.
    Ja tak naprawdę maluje jedynie usta..
    Ale bardzo mi się podoba ostatnie zdanie w poście, masz racje czasami nie przeszkadza się umalować, lekko, nawet nastolatce..
    Super post, jesteś bardzo ładna..
    Zapraszam na nowy post!

    reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam tą samą paletkę do brwi, jest ok ale ciągle szukam ideału:)

    http://bymadameem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hehe Eos i kamuflaż najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

  41. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!

    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dokładnie - jeśli ktoś ma zdrową cerę, to niepotrzebnie się tapetować podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. rozsądny makijaż każdego dnia nie jest zły, ja nie widzę w tym nic złego, że ktoś potrzebuje zakryć niedoskonałości i bardziej podkreślić oko czy usta - bo to odwraca uwagę. Trzeba to jednak robić umiejętnie, bo jak nie, to tak jak mówisz, można się nabawić syfów, których nie da się pozbyć.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Używam tego samego pudru. ;) Muszę sobie kiedyś kupić EOS'a.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja używam tego pudru i EOS strasznie je lubię . Własnie zastanawiałam się nad zakupem tego korektora :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój blog kudlatelapki.blogspot,com . Piszę o psach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, ale zapomniałam, że zmieniłam nazwę URL. Pokombinowałam i teraz jest już OK. Zapraszam kudlatelapki.blogspot.com

      Usuń
  47. uwielbiam eos ♥

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. też używam pudru stay matte i go uwielbiam <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem o tym jak układam swoją grzywkę :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomadka eos najlepsza <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba nikt z rana nie ma ochoty robić sobie makijaż :) świetny post i bardzo ładne zdjęcia!
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  51. http://szalonazuzaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie obserwuje :) !

    OdpowiedzUsuń
  52. Używam tego samego pudru, jednak robię to naprawdę "od święta''.
    Nowa notka! :3 http://martha-marthaablog.blogspot.com/2015/02/im-crazy.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja się nie maluję, chyba że raz na jakiś czas.
    Zapraszam do mnie: myyszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nie uzywałam ich, ale z checia przetestuje :) obserwuje

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Stawiam na naturalny wygląd więc co rano tuszuję rzęsy, a pełny makijaż stosuję na jakieś wyjścia :D
    Planuję zakupić tusz, który zaprezentowałaś. Jak się sprawuje? Warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  56. Mac! <3
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dlatego ja stawiam na naturalność!
    Śliczna jesteś *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Eos <3 Puder i tusz naaj <3 :* ! Zawsze chcialam miec pomadke eos ;/ Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! Mój blog,zapraszam-klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie używam kosmetyków, tak bardzo natural ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój puder ;) Ja się maluję delikatnie, bo skoro nie mam większych kłopotów z cerą, to po co ją męczyć?

    Zapraszam na nowy wpis, jeśli tylko znajdziesz chwilkę:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajny, inspirujący post. Co tu dużo mówić (pisać) dobra robota.
    Moja mama ma ten puder od Rimmel, a siostra kultowe jajeczko, tylko niebieskie.
    Na moim blogu nowa stylizacja, twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja niestety mam okropną cerę i jestem zmuszona nakładać makijaż, choć tego nie chcę ;/
    Świetne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny wpis, bardzo mi się spodobał ! I zdj tez super! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo lubię ten korektor. Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie prowadzony blog oraz dobry post <3
    Miło tutaj u Ciebie, obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie
    flawstyle.blogspot.com czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. A eosy są już w Polsce *zacofana*
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Super blog i dziękuje za wsparcie i twoje komentarze
    http://wericandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.