sobota, 14 lutego 2015

' the worst things in life come free to us'

heeei ! 

na samym początku chce was poinformować, że na górze bloga znajduje się pasek zadań gdzie możecie przeczytać coś o mnie, znaleźć kontakt i napisać wasze propozycje na posty/filmiki.
zostały dodane również ikonki społecznościowe, po prawej stronie. a wszystko to powstało dzięki Kindze z bloga kikaa-blog.blogspot.com , której serdecznie dziękuje za pomoc :)

sweter- mohito | koszulka- sinsay | spodnie- nn

jak wicie założyłam kanał na yt oraz stronę na fb, więc zapraszam was do subskrypcji kanału oraz do polubienia mojej strony na fb.

a teraz temat notki, a więc jak sama nazwa posta mówi, najgorsze rzeczy w życiu przychodzą do nas same, nie ukrywam, że ten tydzień nie należał do najlepszych. gdyby nie to że zaczęły się ferie siedziałabym nad książkami, a posta by nie było.


miałam w tym tygodniu ochotę uciec, byłam zła na samą siebie i nawet pozostanie w domu nie rozwiązałoby żadnego problemu któremu musiałam stawić czoła. 

buty- lasocki | kurtka- diverse | czapka - sisnay
nie wiem jak wy ale ja mam coś takiego, że jak coś jest niesamowicie dopracowane i cieszę się z tego coś się stanie i nagle bum wszystko się wali i na prawdę nie życzę takiego uczucia nikomu


muszę załatwić kilka spraw i przede wszystkim postawić na naukę, żeby nie biegać na koniec roku. 
będę się uczyć systematycznie i się nie poddam!

post to totalny chaos, ale no cóż zrobić, jaki mój humor taki post haah :)

Udostępnij ten wpis

70 komentarzy :

  1. Powodzenia :)
    bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami czeka się na coś i to nie przychodzi, ale ostatecznie dochodzi się do wniosku, że to nawet lepiej :)
    Ja szkołę odpuściłam sobie rok temu, bo nie warto. Mówię to jako osoba, która miała przez 6 lat średnią powyżej 4.75 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis ! ;) dasz radę, trzymam za Ciebie kciuki ! Udanych ferii ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się wszystko wali. Zapowiadały się najlepsze walentynki w życiu, a skończyło się na tym, że chodziłam sama po galerii. Mówię to, bo wiem jak to jest, kiedy się na coś bardzo czeka, a nic się z tego nie ma.

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę! :) U mnie też ostatnio nie najlepiej.. :)
    karilleyn- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ♥
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ostatnio się wszystko wali .. dasz radę!

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja.
    Buty dobrze wyglądają z tą kurtką. ^^
    No i na pewno wpadnę na twój kanał. ^^

    http://tomato--and--potato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia! :) oj tak; nie poddawaj się!

    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poddawaj się, a na pewno dasz radę :) Ślicznie wyglądasz! :*

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie warto się poddawać, dasz sobie radę na 100%
    thought garden - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. nie poddawaj się, dasz radę :D
    śliczne zdjęcia ;)
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałem właśnie twój filmik z pomysłami na prezenty walentynkowe - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweter <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny sweter :)) poszukuję takiego od dłuższego czasu!

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam do mnie na konkurs promowania blogów (jeśli masz ochotę) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja
    Obserwuje i pozdrawiam
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest super :)) Na zdjęciach jeszcze śnieg, ale u mnie za oknem prawie wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymamy kciuki za szkolne sprawy ! :) Zregeneruj się i odpocznij przez ferie. Spróbuj planowania. Może wtedy wszystko uda się pogodzić .. nauka+ blog to sporo obowiązków ale do ogarnięcia. My dopiero zaczynamy blogowanie, jeżeli będziesz miała ochotę wpadnij :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/pakujemy-sie-bagaz-podreczny-i-walizka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko pogodzic. Trzymam kciuki!♥

    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja:) Dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dasz radę:) Świetnie wyglądasz! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety tak jest, że to co złe samo przychodzi. Miejmy nadzieje,że odejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Powodzenia w realizacji postanowień ;) trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweter, fajnie wygląda pod kurtką. Ładnie Ci w tej kolorystyce.

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed studiami zawsze mówiłam, po każdym semestrze, że będę się uczyć systematycznie. Nic z tego nigdy nie wychodziło.
    Ale życzę powodzenia w nauce! :-)
    Pozdrawiam i zapraszam
    Japingwinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile śnieeegu :) pasek u góry bloga pomaga w "poruszaniu się" na stronie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza z Ciebie dziewczyna!
    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ladny sweterek :) i ile sniegu :) pieknie! pozdrawiam

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja
    Dziękuję za miły komentarz i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja :) Podobają mi się takie zimowe zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ¦klik¦ Liczę na komentarzyk ;*

    Czekam na więcej wpisów! Pozdrawia, Doll♥

    OdpowiedzUsuń
  33. NApewno dasz radę :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nowe dodatki na bloga super! Outfit śliczny :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny sweterek :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing look! =D

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    God bless you!
    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  37. Super outfit! Uwielbiam swetry i jednym z moich ulubionych dodatków są właśnie zegarki, których w mojej szufladzie pełno!:) Dodaję twojego bloga do listy ulubionych blogów, które znajdują się na mojej głównej stronie :)

    Jeżeli masz ochotę poczytać o tym jak mi się żyje w Nowym Jorku i co nie co o zdrowym gotowaniu i zakupach - wpadnij do mnie :) http://86thstreetblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Na kanał napewno zajrzę i może jak mi się spodoba to zasubskrybuję! Warto próbować czegoś nowego i oczywiście życzę Ci powodzenia w vlogowaniu! Poza tym ślicznie wyglądasz, outfit bardzo ładny - coś w moim stylu. Uwielbiam sweterki!

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybacz, że komentarz nie na temat posta, ale rzuciło mi się w oczy. Jeśli chcesz, żeby nagłówek nie był na takim szarym tle- wgraj go w PNG :) Powinno być dobrze!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczny sweterek :) Chętnie zobaczę kanał :D

    Mój blog o stylu życia

    OdpowiedzUsuń
  41. You look fantastic, and great photos with the snow background :) Love your black jacket <3

    Take care always, love Christine ~ xx
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! Masz piękne włosy :) Tak, myślę, że pomysł z kanałem jest bardzo dobry :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Dasz radę wszystko ogarnąć :)
    Piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Najważniejsza jest systematyczność :) :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia w vlogowaniu! Na pewno będę zaglądała i jak mi się spodoba to dam suba oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Spokojnie, dasz radę! I pamiętaj, że Twoi czytelnicy będą z Tobą :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ile śniegu, pięknie wygladasz!:*

    Pozdrawiamy cieplutko♥ I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡- blog prowadzony przez bliźniaczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też ostatnio miałam gorsze dni ale jest już ok ty tez dasz sobie rade nie poddawaj sie! :)
    http://youtuberowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie też wkurza, gdy mam już wszystko już poukładane, dopięte na ostatni guzik, a tu nagle, bum, po wszystkim...
    Dziękuję za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawy look :)
    Czekam na vlogi, będę oglądać ^^


    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam cieplutko ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Powodzenia z yt, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super,że Kinga ci pomogła :)
    Bardzo fajnie,że założyłaś yt,POWODZENIA <3
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. jak dobrze, że u mnie juz nie ma takiego śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja zawsze szukam z małą szczoteczką :D

    Zapraszam http://sandziapandziaa.blogspot.com/uper zdjęcia; )

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy blog
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie
    Za obserwację odwdzięczę się tym samym .
    Miłego wieczorku <3
    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post_30.html#more

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.