sobota, 21 marca 2015

All of my doubt ♥

heei!

trochę mnie tu nie było, bo jak wicie brak laptopa robi swoje. no ale cóż takie życie.dziś przychodzę do was z upade z mojego życia ponieważ baaardzo dawno takiego nie było, a może czas w końcu coś napisać o sobie :)


a więc co u mnie? krótko i na temat leci z dnia na dzień, nawet nie wiem kiedy zleciał mi prawie cały marzec, który upłynął na spotkaniach ze znajomymi, urodzinami kilku osób, ''wagarami'' oraz zapoznawaniem się z ofertami różnych szkół. prawdopodobnie w przyszłym roku zacznę naukę w technikum odzieżowym. 

a coś może o blogu? hmm no więc jak wicie co tydzień pojawia się nowa notka i postanowiłam, że może w końcu zacznę z yt. co wy na to? jeśli możecie to w zakładce sugestie piszcie propozycje klik

co mogę jeszcze powiedzieć, postaram się o więcej sesji i może uda mi się nawiązać jakąś współpracę z vlogerem/blogerem lub fotografem. będzie też więcej grwm jeśli tylko uda mi się to zrealizować. oczywiście bez diy się nie obędzie i też powstaną takie filmiki, a jeśli będziecie chcieli więcej będą pojawiać się częściej.

a więc to tyle na dziś, jeśli macie jakieś pomysły, sugestie, cokolwiek piszcie, bo naprawdę chcę rozwijać tego bloga. mam co do tego wszystkiego a konkretnie do yt wątpliwości, ale spróbuje 

mam dla was jeszcze sklejkę z ostatnich tygodni.

jest was już ponad 300 dziękuje ♥ tworzymy posta ♥ sesja na bloga ♥ urodziny Crisa i dwie kuchareczki ♥ w szkole ♥ zdjęcie do teledysku kilk ♥ kawka ♥ paletka sleek ♥ wygłupy z Simmy ♥
jeśli chcecie mnie mieć 24/7 to zapraszam na snapa- swaggylife94

see ya, klaudia 
Udostępnij ten wpis

77 komentarzy :

  1. Cody Simpson! Też go bardzo lubię. pozdrawiam cieplutko i zapraszam: nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Technikum odzieżowe? Nigdy o czymś takim nie słyszałam. Uwielbiam DIY, także z niecierpliwością czekam na takie posty! i mam nadzieję, że nawiążesz z kimś współpracę :) świetne zdjęcia!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix , kochana pisz częściej <3
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za filmikiem :)
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do nas :) dopiero zaczynamy :D
    nowy post ---> http://verisandisabel.blogspot.com/2015/03/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis ! <3 miło się czyta twojego bloga i jeśli chcesz możemy nawiązać jakaś współpracę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że tak regularnie będziesz wszystko wstawiać :) bardzo dobry pomysł !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie tematyczne posty :) piękne zdjęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Posty z DIY? Zapowiada się ciekawie. :3 Nie weikm czemu zdjęcie kawy mi się tak sposobało.

    yukiundunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia świetne, ale najbardziej podoba mi się ta kawa i paletka :D

    http://maddie-madzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, uwielbiam oglądam sklejki!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje 320 obserwatorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmm... poproszę jednego precelka do herbatki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekły mnie te małe precelki *o*
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prowadzenie bloga (mam tu na myśli publikowanie postów regularnie) + nauka + szkoła+ zycie codzienne itp itd to ciężka sprawa. podziwiam osoby które dają radę :-D

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, gratuluję 320 obserwatorów!:*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje tylu obserwatorów :*
    Ja też miałam iść do technikum odzieżowego , ale w końcu ide do liceum :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!
    Gratuluję tylu obserwatorów.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę trzymać kciuki za nawiązanie współpracy z fotografem lub blogerem :* Ogólnie bardzo spodobały mi się zdjęcia z tego mixu, m.in. ta kawa i paletka z cieniami. Ślicznie wyszły!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super notka i fajne zdjęcia ♥
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też ostatnio rozstałam się z laptopem :D
    ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia
    zapraszam
    rokiand.blogspot.com
    wdzięczna bym była gdybyś weszła na bloga mojej koleżanki- martynapk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. technikum odzieżowe? hmm nigdy o tym nie słyszałam ! :P
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne włosy :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również rozważam założenia kanału na youtube. Najbardziej obawiam się reakcji znajomych. Nie zamierzam jednak rezygnować z zaplanowanych lookbooków. Piękne zdjęcia i gratuluję powyżej trzystu obserwatorów :)

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobre zdjęcia, ze świecą szukać dobrych fotografii na blogach, jesteś ciekawą osobą. Co do postów to chętnie przeczytałabym DIY :)

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. filmiki ? jestem jak najbardziej za! :* chętnie poczytam o technikum odzieżowym.
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdj;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Filmiki? Jestem jak najbardziej za! <3 zazdroszczę, ze masz już plany co do szkoły, ja nadal mam pustkę w głowie, a czasu coraz mniej ;\ Fajna sklejka zdjęć :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Miły pościk 😊 a z tym czasem muszę sie z Tobą zgodzić - mi też marzec mija bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w przemyślanym wyborze szkoły. A co do filmów co dwa tygodnie- jestem na tak. :)
    ∆Mój blog∆ klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie cię bliżej poznać kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie! Gratuluję ponad 350 obserwatorów, to ogromny sukces! :)
    Powodzenia w dalszej pracy :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam o technikum odzieżowym. fajna sprawa ;)
    Powodzenia na egzaminach! ;)
    Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że dużo się u Ciebie dzieje :)
    Ale to pozytywnie;)
    Powiem Ci, że powinnaś pisać o czymś co najbardziej lubisz:) Wtedy blog da Ci dużo przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cytat jest z książki "Pamiętnik Narkomanki" (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj brak laptopa przy blogowaniu- ciężka sprawa :)
    Czyli czekamy na filmik :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Filmiki to bardzo fajny pomysł ;) Świetne mixy, a teledysk ciekawy!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny mix, czekam na kolejne sesje! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super zdjecia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia
    rokiand.blogspot.com
    wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia ;)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Z góry dzięki :D
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne te ostatnie zdjęcia <3
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form : )

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam oglądać takie mixy ^^
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Uczę się w technikum gdzie jest profil odzieżowy. Muszę powiedzieć, że dobrze szyją. Uwielbiam mixy zdjęciowe.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie fajne fotki ;)


    Dziękuję za Twoją wizytę u mnie i zapraszam na nowy wpis z porcją wiosennych zdjęć:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  48. kawa dobra na wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie zobaczyłabym DIY albo grwm. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  51. 320 obserwatorów? :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna ramoneska, świetny mix :-)
    myinsomniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi też marzec minął w zawrotnym tempie:D gdybym miała taką możliwość, cofnąć czas to zdecydowałabym się na technikum odzieżowe :) fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajna ramoneska! :)
    A co do yt, to warto spróbować!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post. Te paluszko-bajgle wyglądają tak smakowicie. Mniam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    U mnie recenzja książki na podstawie serialu oraz DIY.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  56. ładne zdjecia, super kolory masz w tej palecie :D Ile dałas za palete o ile mozna wiedziec? :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje tylu czytelników, czekam na post z blogerem/ vlogerem :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nareszcie wiosna daje się we znaki ! Zdjęcia bardzo ładne :)
    Myślę że filmiki to dobry pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawa sklejka ze zdjęć, trzymam kciuki za jakąś współpracę co do sesji! :) zaoferowałabym Ci wypad na wspólną sesję, jednak zamieszkuję małe śląskie miasteczko i nic po tym :(
    bardzo spodobał mi się design twojego bloga! zapraszam Cię do mnie: Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)
    buziaki! xo

    OdpowiedzUsuń
  60. Super post ladne zdjecia dziekuje za odwiedziny Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nigdy wcześniej nie słyszałam o technikum odzieżowym :o

    OdpowiedzUsuń
  62. wszystkie zdjęcia swietne, szczególnie moją uwage przykuło to z paletką :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.