niedziela, 8 marca 2015

I know I'll never be the apple of your eye ♥

heei! 

a więc, no właśnie a więc co. ten post jest poniekąd inspiracją, którą dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki. a konkretnie jak mówi tytuł wiem, że wiem, że nigdy nie będę twoim oczkiem w głowie.


czasami gdy siedzisz wśród swoich najbliższych, ale czujesz jakby nikogo nie było w promieniu kilku kilometrów. czujesz pustkę w sercu, zastanawiasz się gdzie popełniłaś/eś błąd, którego nawet nie było. prawda jest taka,że wszystkich od siebie odpychasz. z nikim nie chcesz się widzieć i nie chcesz z nikim rozmawiać.

mówisz, że to nie ma sensu, ale i tak znajdzie się gdzieś osoba, która powie, że sens jest zawsze,tylko trzeba go odnaleźć. żyjesz w mroku, wszystkich odpychasz, a później się dziwisz, że nie masz przyjaciół i żaden facet się za tobą nie ogląda. to jest tylko twoja wina.

ale skąd taka ogromna pustka? czasami tęskni się za jedną osobą na tyle, że pragniesz tylko jej i nikogo więcej i nie mówię tutaj o chłopaku, przyjaciółce ale też o rodzicach. czasami chcesz zapytać rodzica o radę, pomoc ale ciężko jest to jedynie zrobić przez telefon. zataczasz krąg, który wydaje się być nieskończony. odpychasz innych którzy chcą być z tobą, kosztem osoby z którą i tak nie będziesz, bo jest to nie możliwe.

wiesz, że nie będziesz oczkiem w głowie tej osoby. jednak jesteś oczkiem w głowie innej osoby, która pragnie twojego szczęścia bardziej niż ty. jak w pewnej książce ale wiem, że jeśli bym z nim była do uszanowałaby moją decyzję i cieszyła by się moim szczęściem.
czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy ile jest przy nas ludzi, którzy chcą zastąpić ta jedną, którzy chcą naszego szczęścia. 

a więc co wy myślicie? warto odpychać od siebie ludzi kosztem innych?

81 komentarzy:

  1. Prawda jest taka, że odpychamy ludzi, bo boimy się zostać zranieni i to nas niszczy. Walczymy z tym. Ale później z czasem pojawiają się sytuacje, które znów sprawiają, że zaczynamy wszystkich blokować, odsuwać i naszą walkę trzeba zaczynać od początku. Zataczamy krąg. I choć nie widzimy już sensu próbujemy jeszcze raz. Bo sens jest zawsze, nawet gdy kryje w mroku i pustej otchłani. :)
    pierwsze zdjęcie - boskie, kocham kocham kocham ♥ też chcę takie i specjalnie po nie wpadne do cb ;*

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i blog śliczne zdjecia ! dziękuje za odwiedziny Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat, śliczne tulipany :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest genialnie prawdziwy i życiowy :) Śliczne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie zdjęcia i wspaniały post :) może wspólna obserwacja?

    Agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasuwa mi się jeden cytat; 'nie zastępuj ludzi, którzy umieją wywołać uśmiech na Twojej twarzy gdy jest Ci źle, ludźmi, którzy są powodem Twojej radości gdy jest Ci dobrze' ;)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty ! :)
    zapraszam na nowego posta !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj znam uczucie tęsknoty.... znam.... zbyt dobrze...

    OdpowiedzUsuń

  9. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy, niespotykany pomysł na post :)
    masz rację, niestety bardzo często odpychamy ludzi od siebie...

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia i zgadzam się z tobą , że 'nigdy nie będziemy oczkiem w głowie tej osoby ,jednak jesteś oczkiem w głowie innej osob'

    Poklikasz w linki z choies ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post kochana czytałam z zapartym tchem :) Myślę,że nie warto odpychać ludzi , też czasem czuje pustkę :(
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie i kwiatki <3
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne kwiatki! wyszłaś na tych zdjęciach bardzo ładnie :) oj dokładnie, pustka w sercu to coś okropnego i mimo że otaczają nas ludzie, nadal możemy ją czuć :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Temat, który sobie wybrałaś czytam po raz pierwszy. Bardzo ciekawy post, śliczne kwiaty :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i dający do myślenia post :) Dziękuję za komentarz.
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój post dał mi wiele do myślenia.To nie prawda,że nikt nie chce ze mną przebywać, to ja ich odpycham,bo tęsknie za jedną osobą.Naprawdę świetnie rozpracowałaś ten temat ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tęsknota musi minąć, czasem tak bardzo chcemy być blisko kogoś, że nie potrafimy zbliżyć się do nikogo innego. Ale to minie. Samo z siebie. Czasem nawet lepiej nie pozwalać innym osobom być wtedy zbyt blisko bo możemy je nieświadomie zranić, kiedy okaże się, że nie są nam one w stanie zastąpić tej osoby, której nam tak bardzo brakuje.

    P.S. Bardzo ładne zdjęcia! Obserwuję i zapraszam częściej do mnie:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post. Wydaje mi się, że to, że odpychamy od siebie ludzi i oddalamy się to tylko nasza wina, lecz zazwyczaj jest to spowodowane wcześniejszymi wydarzeniami..
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post. Cudowny blog! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe zdjęcia :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mądrze napisane ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing pictures and makeup look! =)

    http://whattostyle.blogspot.com

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  25. nie warto oddalać się od innych, warto mieć kogoś kto będzie przy tobie zawsze
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje kochana ♥
    Temat, który sobie wybrałaś czytam po raz pierwszy. Bardzo ciekawy post, śliczne kwiaty :)
    Twój blog jest wspaniały pamiętaj o tym <33
    Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zazwyczaj tracę kogoś przy pojawieniu się w moim życiu kogoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny bukiet kwiatów :)
    Aktualnie mam przy sobie najważniejsze osoby i to mi w zupełności wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpychamy ludzi często - szczególnie kiedy ktoś wcześniej nas zranił. Nie chcemy tej bliskości ludzkiej więc odpychamy ze względu na ból, który przeżyliśmy wcześniej.
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie warto odpychac od siebie ludzi :)
    W każdym człowieku jest piękno, które można odkryć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kwiaty.
    Według mnie nie warto nikogo odpychać nawet przez złe doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie napisane, kwiaty są cudowne! :D
    Pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oczywiście że nie warto ! Dobry post + świetne zdjęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oj nie warto :)) post naprawdę mądry,, ah zazdroszczę talentu do pisania ;)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem nie warto. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem nie warto odpychać ludzi. Gratuluję świetnego posta :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy post. Ja akurat często tak mam, ale staram się nie blokować przed ludźmi. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie warto odpychać od siebie ludzi, jednak nie można być z nimi ignorując fakt, że po prostu do nas nie pasują. To dość trudna sytuacja i sama nie wiem co o tym myśleć...



    Zapraszam na wiosenny konkurs:♥KLIK♥ - do wygrania ciekawe nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny i pomysłowy blog!!! :)
    Zgadzam się z tobą w stu procentach :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurczę, ten opis niestety do mnie pasuje. :/ Często mam wrażenie, że wszystko robię źle i dla nikogo się nie liczę.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tęsknota jest najgorsza wtedy, kiedy odczuwamy ją mimo, że cały czas jest gdzies obok - ale jakby daleko...

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy warto jest odpychać od siebie ludzi kosztem innych? Hmm.. zależy jaka jest sytuacja, jakie mamy kontakty z TĄ osobą a innymi osobami. Częściej jednak zdarza się odepchnąć od siebie jedna osobę dla zyskania innych, jeśli ta jedna osoba nie jest tą odpowiednią lub noo np "wroga". Ehh zyciowe tematy.


    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tutaj bardzo podobne zdanie do Ciebie xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Czasem to odpychanie jest naszą reakcją na własne złe przeżycia. Nie wiemy, co ze sobą zrobić, więc się wycofujemy. I wtedy największe znaczenie mają ludzie, nasi przyjaciele, którzy nie powinni dopuścić do całkowitego wycofywania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jejku. Szczerze to nigdy nie wiadomo którym ludziom naprawdę na nas zależy.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie piękne kwiatki:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie warto odpychać ludzi;)
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mądrze napisany post! To prawda, że odpychamy od siebie ludzie, ale dlatego, że boimy się, że oni nas zranią i wolimy w ogóle nie zawiązywać znajomości, niż później ją stracić
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja miałam tak, że przez pewną osobę jakoś tak wszystko straciło sens.Odpychałam od siebie resztę, zamykałam się w sobie.Zdaję mi się, że po stracie bliskiej nam osoby jest to normalne, z czasem godzimy się z tym i wszystko znów zaczyna się dobrze układać.Po części jednak zgadzam się z tym co napisałaś.Ale po pewnych wydarzeniach brakuje nam po prostu chęci na jakikolwiek kontakt z resztą.O tym też warto było by wspomnieć ;)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też ostatnio się nad tym zastanawiałam właśnie, szczerze, dałaś mi tym do myślenia, bo już dawno miałam podobne myśli. :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z tobą w 100%. Bardzo spodobał mi się tytuł posta, ciekawie napisałaś :)

    Mój blog~klik♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Również się z tobą zgadzam:)
    Czasem nie zauważamy tych którzy chcą dla nas najlepiej. Widzimy tylko tych co chcą dla nas wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam sie z calym tym postem :)
    Nie warto odpycha c od siebie ludzi
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia. Zgadzam się z Tb w 100%.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    Tym razem mini kolekcja inspirowana YouTube'rkami.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  56. wiem jak się czujesz.. ale trzeba przeboleć i ruszać dalej :) będzie odbrze w końcu na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia. I zagadzam sie z tobą

    OdpowiedzUsuń
  58. Ps. Zapraszam www.ailatan-blog. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Czasem odpychamy od siebie ludzi, którym na nas zależy, na rzecz osób którym zależny na nas chwilowo. A potem tego żałujemy, ale jest zazwyczaj za późno aby to naprawić :( doświadczyłam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne kwiatki i superaśna przyjaciółka!

    Zapraszam na nowego bloga ponyodinnejstrony,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam takie posty ^^
    prześliczne zdjęcia
    i te kwiaty :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  62. pięknie to napisałaś :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Według mnie nie warto.. Śliczne kwiaty, mądry post!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo prawdziwe. Miło się czyta takie posty, szczególnie gdy widać, że ktoś wie o czym pisze, a nie udaje, że wie.
    pozdrawiam!

    forty-seconds-to-wenus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne kwiaty i zdjęcia :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super post :) Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia