sobota, 27 czerwca 2015

'Just close your eyes and breathe'

Coś kończy się, zaczyna się coś. Skończyłam gimnazjum, zaczynam technikum. Czy będę tęsknić? Sama nie wiem. Na razie bardzo się cieszę, jedyne czego mi szkoda to sklepik który prowadziłam. Tam działo się prawie całe życie szkolne.

Dążenie do celu, coś to jest niesamowicie ważne. Mi się udało, skończyłam gimnazjum z wyróżnieniem, dostałam 5 z egzaminu z gitary, zdałam na żółty pas w karate, wybiło mi 400 obserwatorów oraz dostałam propozycję współpracy. 

Sama nie wierze, że mi się to udało. Chciałabym również Was zachęcić do dążenia do celu. Napiszcie na dole co w ostatnim miesiącu udało się Wam osiągnąć.



 bluzka/sukienka-dresslink (klikniesz?) | spódnica- mohito | torebka- mohito | buty - deezee

Dzisiaj pokaże Wam moją stylizację z sukienką, niestety okazała się zbyt krótka, ale świetnie sprawdza się w roli bluzeczki. W paczce dostałam również pędzle (klikniesz?) które ku mojemu zdziwieniu są na prawdę solidnie wykonane, ale o nich w innym poście. 

Mam zamiar zrobić mega konkurs, ale potrzebuje jeszcze 2-3 blogerek. Jeśli ktoś jest chętny napiszcie mi w komentarzu kontakt do siebie lub napiszcie do mnie! 


Miłych wakacji kochani ♥
Udostępnij ten wpis

101 komentarzy :

  1. Genialne buty ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam, szkoda ci sklepiku, a nie klasy? :D

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadziłaś sklepik? :o Dużo osiągnęłaś, gratuluję tego wyróżnienia i 400 obserwatorów na blogu, bo to naprawdę masa! Śliczne zdjecia, piękne paznokcie c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Zdobyłaś naprawdę sporo osiągnięć, więc gratuluję! Co do moich troszkę miałam, lecz nie lubię się chwalić ;)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty, gratuluje tylu osiągnięć ;)
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty i ogólnie stylizacja! :) Gratuluje osiągnięc :d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i fajne buty :)

    ☼ Pozdrawiam ☼
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I followed you. Hope you too.
    Kiss xx

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo osiągnełaś, mi może uda się nawiązać współprace, ale z inną firmą, a co do konkursu to jestem chętna

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w tym roku skończyłam gimnazjum
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osiągnęłaś, masz piękną spódnice i buty sama mam podobne - udało mi się kupić za 20zł w H&M. Duży i masywny obcas w tych butach powoduje ,że nie czuje się tej wysokości :-) Przetestowałam nawet bieg do autobusu i się nie zabiłam więc są godne polecenia :-)
    Zostawiłam Ci wiadomość na e-mailu, a propos konkursu.

    Zapraszam: wwww.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super masz te buty <3
    zapraszam do mnie: http://ka3iafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i życzę Ci jak najwięcej sukcesów :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do moich osiągnięć.... W tym miesiącu chyba nie było ich wiele, haha
    Udało mi się dobić do średniej jaką od siebie wymagałam, nauczyłam się pleść wianki z kwiatów, a wczoraj pofarbowałam włosy :D
    Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    http://www.jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gimnazjum skończę za rok.W sklepiku sprzedawałam w podstawówce ;) life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje tylu obserwatorow :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne paznokcie!
    Gratuluję tylu osiągnięć i życzę dalszych sukcesów! :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ! Na prawdę dużo osiągnęłaś !
    Co do konkursu to jeśli chcesz możesz do mnie napisać (kontakt znajdziesz na moim blogu )
    obserwuję ♥
    ✿mój blog✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety do ukończenia gimnazjum mam 2 lata :/
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne paznokcie! :)
    Świetne stylizacja :3
    Miłych wakacji.
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie też ostatnio myślałam o konkursie, więc jeśli chcesz, możesz do mnie napisać :) A co do osiągania celów - zgadzam się w 100%! Trzeba się nie poddawać i ciągle iść do przodu. Co mi udało się osiągnąć w ostatnim miesiącu? Hm... zaczęłam znowu malować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja,uwielbiam połączenia bieli i czerni i taką prostotę *.* Gdybyś nadal potrzebowała pomocy przy konkursie to się zgłaszam :) (niebieskikokos@gmail.com) Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne buty! Ogólnie ładna stylizacja. W ostatnim miesiącu w sumie nic mi się nie udało osiągnąć, ale wierzę, że kiedyś mi się uda. seelifeinourpov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie skończyłam technikum :)
    śliczne zdjęcia, świetna stylizacja
    zakochałam się w twoich butach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wszystkich osiągnięć! :)
    na pewno w technikum będzie jeszcze lepiej niż w gimnazjum, sama kiedyś prowadziłam szkolny sklepik, rzeczywiście wiele się tam działo :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje:) Bardzo wiele osiągnięć!
    Śliczne butki!:*
    Obserwuje
    zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja. :) Na jaki profil idziesz do technikum?

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdałam 2 klase ze świadectwem z paskiem
    podlifowałam trochę swój angielski
    Na jaki idzieszprofil do technikóm? Gratuluje tyle osiągnięć, masz fajnego bloga
    Życzę udancyh i niezpaomnianych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele dobrego Cię spotkało, gratuluję :)
    Przeżyłam zakończenie gimnazjum dwa lata temu. Zmiany są dobre! :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. gimnazjum to są moje najgorsze lata , a w liceum bardzo mi się spodobało . Mam nadzieję , że i tobie spodoba się w technikum :* super osiągnięcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawie tu u Ciebie. Obserwuję :)
    Powodzenia w technikum, ja za rok kończę.
    Zapraszam do mnie: www.dobroszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też skończyłam gimnazjum. Cieszę się, bo kolejny trudny rozdział w życiu zamknięty. Bardzo ładne buty.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna stylizacja , bardzo podoba mi się góra <3
    Gratuluję osiągnięć ! :)

    serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty bardzo mi się podobają!
    swiat-niezaleznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie ma czego żałować, zawsze najlepsze jest dopiero przed nami :)
    I buty rzeczywiście świetne!

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zakochałam się w tych butach, naprawdę piękne i kobiece :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne buty!
    Zapraszam do mnie → vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super elegancko! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądałaś. Super buty i paznokcie.
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super Ci w tej rozkloszowanej spodnicy! I chce te buty! Piekne, klasyczne.

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super look :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :) Sukienka rzeczywiście sprawdza się idealnie jako bluzeczka :)
    U mnie nowy post i byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądnęła i pozostawiła po sobie kom, jednak nie zmuszam :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne buty :)
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje we wszystkich osiągnięciach :) !!
    Cudna spodniczka <3

    https://veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję Ci paska na świadectwie, żółtego pasa i tylu obserwatorów :D
    U mnie jedynymi rzeczami, które udało mi się zrobić to zdobycie świadectwa z paskiem i wygranie konkursu powiatowego ^^
    Ładne zdjęcia ♥

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też skończyłam gimnazjum a wybieram się do liceum :)))
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tez musiałam się pożegnać z moją szkołą ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Też skończyłam właśnie gimnazjum i idę po wakacjach do LO
    ładne zdjęcia

    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne zdjęcia! buty mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  54. spodobal mi sie kolor twoich paznokci, jakiej marki? chodzi mi o mietowy ;)
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję skończenie szkoły z wyróżnieniem- zdolniacha! :)
    Ja się cieszyłam, gdy kończyłam gimnazjum, miałam beznadziejną klasę grrrrr :/
    świetnie wyglądasz ! :)
    piękne pazurrrrki- sama uwielbiam takie kolorowe <3

    oczywiście szczerze klikam i pomagam: chciałam napisać cenę dla pewności, ale do str. głównej przekierowuje :)
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka sukienki w poście oraz Sheinside ? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję tylu sukcesów i oby tak dalej! Zdradziłabyś potem do jakiego technikum się wybierasz? :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne paznokcie :) Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję osiągnięć :) Śliczna stylizacja
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluje osiągnięć :D śliczne zdjęcia
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję osiągnięc :) Gitara - zazdro wielkie :O

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeju gra na gitarze to coś cudownego! Śliczne buty ;)
    http://flawless-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja teraz idę do 2 gimnazjum, a Tobie życzę powodzenia w technikum :)

    Obserwuję, http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie piekne paznokcie! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne paznokcie a stylizacja świetna
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny post <3 Genialna stylizacja :D

    Mój blog: http://alleksandraay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję tylu osiągnięć :))
    W ostatnim czasie nie wiele idzie po mojej myśli :P
    Ja również w tym roku skończyłam gimnazjum i wybieram się do liceum do klasy biologiczno-chemicznej ;)
    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja ;))

    Zapraszam do czytania nowego postu ;))

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładna spódniczka :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  68. gratuluje 400 obserwatorow :o
    -
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) baardzo dziękuję z góry!:* wish lista-klik

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? Via GFC, I always follow back !

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale fajne buty! :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję 400 obs i osiągnięć :) Sama staram się dążyć do celu. Wiele razy już się poddawałam, jeśli chodzi o bloga. Ale wracał z odnowionymi siłami!
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajne buty! Gratuluję :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też skończyłam gimnazjum i wybieram się do technikum. Jutro dowiem się czy dostałam się do wymarzonej szkoły <3
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :)
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  74. super blog ;)
    zapraszamy do nas -> dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję tych wszystkich osiągnięć ♥ ślicznie wyglądasz ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluje 400 obs :) W technikum będzie jeszcze lepiej, mówię ci i życzę powodzenia w nowej szkole i udanych wakacji :))

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jaki profil technikum? :)
    Super, gratuluję :D
    Jagódkowa zaprasza

    OdpowiedzUsuń
  78. O jak dużo osiągnieć, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Co tu duzo pisać, super blog ! Zaobserwuję z wielka chęcią :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo ładna stylizacja a wygląd bloga jest cudny! :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Jakie śliczne buty! :) Bardzo mi się podobają :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.

    nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  82. Mi udało się skończyć gimnazjum ze średnią 5.50 i również wybiło mi 400 obserwatorów na blogu :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Poklikałam! Gratuluję tylu osiągnięć ;)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  84. wow! butki są przepiękne;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Powodzenia w technikum! Twoje buty są świetne!!
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  86. Żółty pas w karate? :D Lepiej mieć w Tobie koleżankę niż wroga :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny ootd :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Stylowe buty! A poza tym bardzo fajny blog!
    Zapraszam do mnie:
    http://slodkasmietanka3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczna :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Stylowo wyglądasz i te okulary pasują do tego stroju

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.