sobota, 22 sierpnia 2015

Bo wszystko co dobre szybko się kończy ♥

Wakacje 2015, pierwszy raz nad polskim morzem, pierwszy raz na obozie, ale nie ostatni. Takie wakacje jakie miałam, to najlepsze co mogło się wydarzyć. Świetne osoby, świetne miejsce, kilku mi zabrakło, ale to co się wydarzyło zostanie w mojej pamięci na wieki. Po 18 godzinach jazdy chciałam wracać, żałowałam, jednak te 10 dni zmieniły wszystko, ostatniego dnia był tylko płacz, wszyscy się rozjeżdżają po Polsce, mamy do siebie setki kilometrów, ale wiemy że mimo tego i tak będziemy mieć ze sobą kontakt. Wiemy, że spędziliśmy ze sobą cudowny czas i nigdy go nie zapomnimy. Ja i kilka osób podszkoliło swój angielski, inni tańczyli zumbę, a jedna osoba się świetnie nami zajmowała haha.Dziękuje Wam raz jeszcze za wszystko, wspólne noce, plażowanie, chodzenie po mieście, śpiewanie kamień z napisem love ♥, zdjęcia, przytulanie i za wszystko co się wydarzyło. Jesteście najlepsi,a między nami jest another love ♥

Zostawiam Wam zdjęcia z Międzyzdrojów i oceanarium w Niemczech. Mam nadzieje, że post się spodoba. Wy byliście kiedyś na obozie?




































To wszystko! Mam nadzieję, że się podobały zdjęcia :) love ya xx

43 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia ♥ No niestety zgodzę się z tytułem postu ;/
    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Jeśli chodzi o tytuł no to zawsze fajne rzeczy kończą się zbyt szybko;)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierwszy raz byłam na obozie w Grecji w zeszłym roku. Tym razem pojechałam do Francji i tam bardziej mi się podobało. Piękne widoki i przede wszystkim świetni ludzie! Za rok też pewnie jadę na obóz, jeszcze nie wiem gdzie, ale już nie mogę się doczekać! Śliczne zdjęcia, musiało być super! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie. Piękne widoki! :)
    Widać, że obóz się udał!
    Będzie mi miło, jeżeli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się ładnie na twarzy opaliłaś! Ja jeszcze nigdy na obozie nie byłam. :)

    Bardzo bym się cieszyła, jeśli mogłabyś kliknąć w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że fajnie spędziłaś czas :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) Ja też uwielbiam obozy- ta atmosfera! :)

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Ja również byłam w tym roku nad polskim morzem <3 i nawet jadłam te same wielosmakowe lody :) byłam dwa razy na obozie harcerskim, a raz na jeździeckim.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://oczamihumanistki.blogspot.com/2015/08/samotnosc-choc-straszna-czasem-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Polskie morze jest cudowne, wpadaj tam zdecydowanie częściej, bo naprawdę wartwo :-) Jak dobrze, że został mi jeszcze cały miesiąc wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;) Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki ? bardzo mi zależy !

    NOWA NOTKA

    OBS ZA OBS ?

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że wyjazd udany w 100 % :))
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia:) Wiele razy słyszałam, że takie obozy są wspaniałe dzięki możliwości poznania nowych osób jednak nigdy nie miałam okazji na żadnym być.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze miło spedzilas czas: ) zdjęcia są piękne i te oceanarium! Uwielbiam podwodne życie: D
    mickeyewelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blogg Piękne zdjęcia
    Obserwuje i mam nadzieje ze sie odwdzięczysz :) tym samym
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że spędziłaś te wakacje w takim stylu!
    Ja też często po obozach, pomimo tego, że na początku chcę wracać, później tęsknię za wszystkimi :)

    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne zdjęcia! Widoki piękne! :) Zazdroszczę, serio! :) Ja żałuję, że nie pojechałam w tym roku na obóz, ale na następny jadę obowiązkowo, haha :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne zdjęcia! Widać, że miałaś udane wakacje!

    Zapraszam na rozdanie :) Do wygrania zakładka do książki i arbuzowa pomadka z nivea
    ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia!:)


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam już na kilku obozach i za każdym razem jest lepiej :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak spędza się wakacje z fajnymi ludźmi to na bardzo długo zapadają w pamięci :)
    Po zdjęciach widać, że będziesz je pamiętać długo :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W Międzyzdrojach byłam chyba z milion razy! :D Świetne miasto, ładne zdjęcia. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdów!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety wakacje się kończą, świetne zdjęcia
     She Imagination-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie smaczne lody :( ja dawno nie byłam nad polskim morzem..super zdjęcia :)

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Musiałaś się fantastycznie bawić! ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super :D
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne lody! :D A osobiście wolę wyjechać gdzieś z kilkoma znajomymi, niż na obóz, ale to kwestia gustu :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia, musiało być super ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. .hej hej śwetnie prowadzony blog duzo ciekawych stylizacji pozazdroscic.chcialabym zaprosic cie do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylizację do wygrania zestaw kosmetyków.Mozesz stać sie inspiracja dla innych kobiet:)
    wejdz jesli się zdecydujesz:https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  31. Nadal nie moge uwierzyc ze lato juz dobiega konca :( i znowu szkola!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam okazji być na obozie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wielkie lody!:) Ładne zdjęcia.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia:)
    zazdroszczę takiego obozu,nigdy na takim nie byłam:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko co dobre szybko się kończy ale za niedługo powróci.
    Lody *.* mniam!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega zdjęcia *.*

    http://majaikarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.