wtorek, 1 września 2015

BACK TO SCHOOL: Wolności nadszedł kres ...

Cześć! Dziś zapraszam na post z serii back to school, niestety bardzo późno w tym roku ona powstała, nagrałam dwa filmiki, jeden z nich zobaczycie dzisiaj! Jest to lookbook, który mam nadzieję się spodoba. Filmik DIY powinien pojawić się pod koniec tygodnia. A teraz zapraszam na haul szkolny!



SEGREGATOR- jeden wielki segregator to podstawa na moje notatki, mogę dopinać różne kserówki i notatki oraz bez problemu je wyjąć.

Zamiast zeszytów A4 wolę kupić segregatory, zajmują tylko trochę mniej miejsca, a są lepsze ponieważ mogę zmieścić tam więcej kartek oraz nie muszę ich wyrywać w razie konieczności.



KALENDARZ- organizacja na pierwszym miejscu! Zapisuje w nim wszystko co najważniejsza, każdy sprawdzian, kartkówka, czy też zadania domowe i nie tylko!


ZESZYTY- jeden na kilka przedmiotów i kilka zwykłych, przedmioty które mam raz w tygodniu nie potrzebują wiele miejsca, więc mam kilka zwykłych zeszytów.




ZAKREŚLACZE, KOLOROWE DŁUGOPISY ORAZ KREDKI- czyli coś co uprzyjemni mi naukę, a kolorowe notatki na pewno ułatwią mi naukę. 




PIÓRNIK- i wszystko co trzeba w nim czyli ołówek, długopisy, gumka, temperówka, korektor. Mój piórnik to zwykła szufladka, którą polecam ponieważ zajmuje mało miejsca, ale dużo mieści.


To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że filmik i post Wam się podoba! Życzę Wam udanego roku szkolnego :)

LINK DO FILMIKU ---> KLIK <---

Udostępnij ten wpis

45 komentarzy :

  1. Mm przybory bardzo ładne!
    Ten kalendarz jest bardzo fajny.
    Zapraszam, obserwuję
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jesteś przygotowana:)
    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Pamukkale ♥
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten kalendarz (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy kupiłaś, ja zawsze używam zakreślaczy i nie wyobrażam sobie nauki bez nich :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie zakreślacze
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz cudowny!
    Ja też mam w tym roku piórnik szufladkę i już wiem, że będzie to mój ulubiony piórnik!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zeszyty! :) Cudowny jest ten kalendarz. Na pewno Ci się przyda ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne rzeczy, ten kalendarz jest piękny!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki?
    http://kamillyxoo.blogspot.com/2015/09/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że zeszyty z serii PAPERDOT, są naprawdę świetne. ^^
    Co do kalendarza jest słodki. *w*
    + mamy taki sama piórnik. xd
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k ♥.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz ;)
    Faktycznie dobrze przygotowałaś się do szkoły ;D Zeszyty są cudne ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkie szkolne przybory. Pisaki, mazaki, kolorowe zeszyty... ahhh! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarz to u mnie podstawa! :) Świetny wpis.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że dobrze przygotowałaś się do szkoły. Ja mam już za sobą ten etap nauki, studiów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zeszyty :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zeszyty :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne :) jejuu kiedy ja byłam ostatnio w lawce szkolnej :D alee powracam ! więc poczuję smak siedzenia na sali wykładowczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://trzy-piksele.blogspot.com/ tylko link :) jak masz czas to zapraszam :)

      Usuń
  17. Widzę, że sporo tego kupiłaś-ja ograniczyłam się do minimum :D Powodzenia w szkole! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze, że mam jeszcze przez miesiąc wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zakreślacze są najlepsze na świecie! Widzę, że przygotowania do szkoły idą pełną parą :D Bardzo back to school :)


    Zapraszam do siebie:)
    Mój Blog, Nowy post - klik!

    Mogła bym prosić o poklikanie w linki? Była bym wdzięczna :)
    Post z Dresslink - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakreślacze i kalendarz to dla mnie podstawa. Ja osobiście wolę zeszyty A4 na kółku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. MOJE BACK TO SCHOOL SKOŃCZYŁO SIĘ ROK TEMU GDY SKOŃCZYŁAM SZKOŁE.
    Mój blog - klik !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy ;)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja dawno nie robiłam takich zakupów, aż czasem tęsknię :(

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy,muszę wybrać się na zakupy bo na jesienne dni nie mam jeszcze niczego. :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. Bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  26. follow you :)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja postawiłam w tym roku na jeden zeszyt A4 i białą teczkę na wszelkie kserówki, którą ozdobiłam naklejkami:3
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupowanie nowych gadzetow do szkoly to chyba jedyna ciekawa aktywnosc dotyczaca szkoly! Haha, super propozycje.

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupowanie nowych rzeczy do szkoły są super! :D To najlepsze co może być :D
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis, sama lubię bardzo kupować rózne rzeczy do szkoły.
    Zapraszam do mnie na nowy post : http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne przybory, osobiście kocham zeszyty na kółku oraz kolorowe notatki!

    pozdrawiam gorąco,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kalendarzyk jest śliczny! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny kalendarzyk na rok szkolny :)

    Zapraszam na konkurs!
    KONKURS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne przedmioty :) Ja również w tym roku postawiłam na organizację! Kalendarz świetnie pomaga mi w planowaniu tygodnia oraz nauki :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne przedmioty :) Ja również w tym roku postawiłam na organizację! Kalendarz świetnie pomaga mi w planowaniu tygodnia oraz nauki :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne przedmioty :) Ja również w tym roku postawiłam na organizację! Kalendarz świetnie pomaga mi w planowaniu tygodnia oraz nauki :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne back to school. Ja jednak (mimo rosnącej ich popularności) nie cierpię zeszytów z Oxford. Jak dla mnie kartki są za grube i za śliskie. Zdecydowanie wolę zeszyty z interdruku. Serdecznie zapraszam na przegląd 832 stonnicowego (najważniejszego w roku) wrześniowego numeru Vogue USA z Beyoncé na okładce. Będą sesje, dużo pięknych kampanii reklamowych i newsów ze świata mody, kultury i sztuki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA

    Obs za obs? napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.