niedziela, 13 września 2015

'You had me from the start won’t let this end' ♥

Skończyły się wakacje, zaczęła szkoła, nawet nie wiem kiedy to się skończyło, kiedy zaniedbałam tak bloga. Po prostu chciałam dobrze, ale wyszło jak wyszło. Wakacje były udane ale nie miałam czasu na bloga i zaniedbałam go i teraz też, źle mi z tym. Będę starać się regularnie dodawać posty i filmiki. Ostatni filmik wam się spodobał, bałam się że tak nie będzie ,ale udało się. W przyszłym tygodniu tez planuje filmik ale nie wiem jaki więc piszcie pomysły.

Nowa szkoła to nowe wyzwania, dostałam się tam gdzie chciałam, jest ciut daleko ale daje rade, klasa jest ok, poznałam parę osób wiec z każdym dniem jest jeszcze lepiej. Staram się uczyć od początku, jestem systematyczna więc na bloga musi być czas.



Dzisiejsza stylizacja to jedna z moich ulubionych. Luźna i wygodna czyli to co lubię. Mam na sobie :
spodnie - GOODIES | koszulka - Zara | narzutka - La bella | buty - Adidas Superstar





Fryzura szybka i łatwa, rozpuszczone włosy delikatnie odświeżyłam suchym szamponem Batiste. Rozczesałam je oczywiście niezastąpioną szczotką Tangle Teezer.




Makijaż jest delikatny czasami nakładam podkład który jest mocno kryjący, ale zazwyczaj tego nie robię, tutaj jest urozmaicona wersja makijażu. Kosmetyki które użyłam to:
 Duo do brwi  e.l.f. -Light  | Róż Sensique - matt rouge 201 | Szminka NYC - 355 | Mascara Rimmel by Kate - 004 | Podkład La Roche- Posay - 11 | Pędzle - Dresslink (klik)










A więc to tyle na dziś mam nadzieje ze post Wam się podobał i miłego tygodnia życzę! Nie zapomnijcie o propozycjach na filmiki!
Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

  1. Ja w wakacje miałam dużo czasu na blogowanie, a teraz wszystko diametralnie się zmieniło, że mogę wstawić tylko jednego posta tygodniowo ;/
    Świetny outfit! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :)
    świetna narzutka ♥
    powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your style! Keep goin! Follow for follow? Let me know, I always follow back♥


    my DIARY/klik/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że podoba Ci się w nowej szkole! Tęsknię za wakacjami wtedy miałam masę czasu na blogowanie, teraz staram się nadrabiać wszystkie zaległości w weekendy. Jeśli chodzi o filmiki to chętnie zobaczyłam jakiś lookbook albo haul :D

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię luźne i wygodne stylizacje, więc twoja mi się jak najbardziej podoba. Świetne buty.
    Powodzenia w nowej szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, z powodu szkoły ja też zaniedbałam bloga :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaniedbałam ostatnio bloga, ale staram się to nadrabiać. Świetne zdjęcia! :)

    Nowy post! - Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja +pieknie wygladasz :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zaopatrzyć w taką narzutkę. Na od początku roku szkolnego miałam tak super zorganizować sobie posty, dodawać je regularnie, ale jakoś czasu nie mogę znaleźć. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna narzutka , w sumie ogólnie cała stylizacja mi się podoba . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te adidasy! A Ty jesteś bardzo ładna.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. adasie boskie :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super. Powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ●●●Môj BLOG /KLIK/●●●

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit <3 a na superstary poluję już od dawna i klasycznych białych z czarnymi paskami nigdzie nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.