niedziela, 8 maja 2016

''Jeśli się dziś obudziłeś to Bóg jeszcze z Tobą nie skończył''


Wróciłam do normalności. Dosłownie. Jakbym miała sobie przypomnieć to szczerze mówiąc już nie pamiętam kiedy poświęciłam więcej czasu na bloga, mimo że miałam wolne to nie potrafiłam nic tutaj napisać.


 Prawda jest taka, że wszyscy zrobili wielki szum przed majem,ponieważ powinniśmy go spędzić na nauce, a nie na innych rzeczach. No cóż u mnie tak wyglądało wolne. Fajnie prawda? No cóż technikum wymaga moi drodzy, a i tak nie udało mi się wszystkiego zrobić. Oczywiście mogłam wszystko olać, ale ja nie jestem typem takich ludzi.Pomimo, iż w maju mam tylko dwa tygodnie nauki to zapowiada się on bardzo pracowicie. 



Ale nie ważne, korzystając z przepięknej pogody udało mi się zrobić kilka zdjęć. Udało mi się na spokojnie i bez pośpiechu zrobić takie, żeby w 100% były takie jakie chcę. Efekty możecie zobaczyć przeglądając ten post. Zdjęcia czarno-białe mają w sobie to coś i od jakiegoś czasu marzyłam aby tutaj takie dodać.



Maj zapowiada się ciekawie i chciałbym aby na blogu był również ciekawy jednak nie mam zielonego pojęcia czym was zaskoczyć lub zadowolić. Jeśli macie jakieś pomysły co do postów to śmiało piszcie w komentarzach, ponieważ każdy pomysł na pewno się przyda i prędzej czy później go wykorzystam. Możecie myślami wybiegać do czerwca czy lipca!


53 komentarze:

  1. Super zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, właśnie rozkręcamy bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :) woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również spędziłam połowę majówki nad książkami... Tak, czarne zdjęcia mają w sobie pewną magię. Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też całą majówkę siedzę nad książkami :/
    Przepiękne zdjęcia!!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ankieta wypełniona :)
    Mam identyczną sukienkę. Bardzo ją lubię, mam wrażenie, że schlebia figurze. Co do nauki też pamiętam jak w liceum zawsze się uczyłam i byłam dość pilna. Studia nieco weryfikują nasze zapędy, bo system jest zupełnie inny niż w liceum ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w majówkę zupełnie odpuściłam sobie naukę, ale nie żałuję :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w klubie tych, którzy majówkę spędzili na nauce ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w maju w szkole tez będzie cięszko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio znajduję więcej czasu na bloga, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety majówkę spędziłam również nad książkami
    śliczne zdjęcia :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Majówkę spędziłam z przyjaciółmi i podobnie jak ty nie wiedziałam co napisać na blogu, mogłabyś zrobić jakiś tag lub wiosenne inspiracje czy coś w tym stylu :)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ostatnim zdjęciu do złudzenia przypominasz Anie Dąbrowska, która uwielbiam! Świetny klimat.
    Roselilly Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładne włosy. 👌 pięknie to wszystko napisałaś, aż chce sie przeczytać ❤ przecudowne czarnobiałe zdjęcia 😘 na ostatnim przypominasz mi Adele ❤😘😊

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja, w technikum trzeba się dużo uczyć. Życzę powodzenia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zycze powodzenia :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://justemsi.blogspot.com/ i do obserowania mnie na instagramie ;3 za wszysciutko sie odwdzieczam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia !
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpis jest naprawdę cudowny :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są cudowne! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjecia, mega wygladasz <3

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia cudne, wyglądasz po prostu idealnie!
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne zdjęcia! mi się teraz strasznie nie chce uczyć :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i masz rację, fotografie czarno-białe kryją w sobie pewną tajemnicę, mają w sobie coś co skłania do głębszej refleksji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia! Z chęcią przeczytałabym jakiś TAG! Pozdrawiam ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia, są piękne :) Co do pomysłów to ja bym chciała jeszcze raz zobaczyć post ze zdjęciami właśnie w takich kolorach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo profesjonalna sesja :)

    Odpowiadam na każda obserwację ;)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia! :)
    Bardzo mi się podobają.
    Ja też majówkę spędziłam nad książkami.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te zdjęcia są naprawdę przepiękne. W maju zawsze było trzęsienie ziemi w szkole:D
    https://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy jestem jedyną osobą, która nie uczyła się w majówkę? :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka idealnie się sprawdza w czarno-białych zdjęciach!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  32. ja drugą połowę maja spędzam na słodkim lenistwie <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia ;) ja raczej wszystkie miesiące
    mam leniwe, bo zaczęłam już pracę, spokojną gdzie nie
    muszę się uczyć ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia mega, ja również myślałam o czarno-białych na swoim blogu, ale niestety musza być odpowiednie do tego filtra, na szczęście twoje są świetne.
    ankieta niestety nie chciała mi się otworzyć. co do postów, również mam brak weny i pomysłów, eh.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też spędziłam majówkę na nauce i poprzednie kilka miesięcy, teraz trudno mi przywyknąć do wolności haha :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też w majówkę miałam trochę do zrobienia:/ Super post!
    Dark Roseberry

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja na szczęście zakończyłam naukę w tym roku i odpoczywam . A co do czarno białych zdjęć to ostatnio bardzo mi się bardzo podobają :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia i fajna sukienka/tunika :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia :D Ja majówkę praktycznie przespałam :D A nie doradzę ci za bardzo a o czym masz pisać ;) Najlepsza rada ode mnie : pisz o tym, o czym czujesz ! Co jest dla Ciebie inspiracją, motywacją itp ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w technikum sie tak sypią z nauką przed końcem roku zawsze

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. na pewno wsyztskos ię udał o;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak naprawdę to już zaczął się długi weekend, a od poniedziałku zostaną dwa tygodnie nauki! :)

    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za obserwację.
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękne zdjęcia *.*
    Jeszcze miesiąc szkoły i koniec.
    A na jakim jesteś kierunku w technikum ?
    Ja idę do liceum.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post i śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na konkurs:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. co do zdjec to faktycznie udane :)
    pozdrawiam cieplutko ;3

    zapraszam! JUST EMSi (wspólna obserwacja? zostaw u mnie w komentarzu, że mnie obs a ja zrobię to samo)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia :) śliczna dziewczyna z Ciebie!:) pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia