środa, 13 lipca 2016

Czy żałuje swoich decyzji?


Do tego posta zainspirowała mnie pewna dziewczyna, która nominowała każdego aby napisać 7 lub więcej rzeczy, których nie żałujemy w życiu. Zaczęłam więc zastanawiać się nad tym czego w życiu żałuje i wiecie co? Na chwilę obecną mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że tak na prawdę niczego nie żałuje. Chociaż znalazłoby się kilka, które bym zmieniła ale one jednak mnie czegoś nauczyły i wyszło mi to na dobre! 



 Człowiek uczy się na błędach, jednak niektórzy nie potrafią wyciągnąć z tego wniosków. Jednak teraz zacznijmy od wymieniania rzeczy, których nie żałuje: 


1. Zacznę od bloga. To była jedna z najlepszych decyzji. To taka część mnie bez której nie wyobrażam sobie życia i nawet jak jestem tutaj bardzo rzadko to nie przyszłoby mi do głowy, żeby go usunąć.

2. Znajomi- część nieodłączna mojego życia, bez której nie dałabym rady. Osoby które są na dobre i na złe. Nie żałuje żadnej, nawet jeśli zostałam skrzywdzona bo właśnie one nauczyły mnie bardzo wiele.

3. Kabi - czyli nasz najsłodszy domownik. Nie wyobrażam sobie życia bez tego pisaka. Czasami nie słucha i daje popalić, ale wnosi tyle miłości do domu, że na prawdę było warto płakać przed rodzicami i prosić o niego.

4. Fotografia- mała, jednak ważna dla mnie pasja bez której byłoby w życiu nudno. Wszystko uwieczniam na zdjęciach, które są wielką pamiątką i cudownymi wspomnieniami.

5. Wybór szkoły - choć jest ona oddalona o jakieś 27 km od mojej miejscowości to codzienne dojazdy nie są złe skoro mogę się spełniać i uczyć w zawodzie, który chciałam od podstawówki wykonywać. Szczerze? Ten pierwszy rok w technikum był najlepszym rokiem szkolnym jaki mogłam mieć do tej pory.

6. Marzenia- zawsze mówili, że warto marzyć bo marzenia nie bolą, a czasami to nawet lubią się spełniać. Każde marzenie wcześniej czy później się spełni przy odrobinie szczęścia i naszej pomocy. Udało się kilka spełnić i nawet jedno całkiem niedawno. Nie bójmy się marzyć i spełniać marzeń- tych swoich i tych kogoś dla nas ważnego.

7. Nie żałuje również rzeczy, które kiedyś robiłam, a teraz nie. Przez 6 lat uczęszczałam do szkoły muzycznej i choć nie wiąże przyszłości z muzyką wiele mnie to nauczyło pokory, cierpliwości i innych ważnych rzeczy które na pewno się przydadzą.

Mogłabym wymienić ich więcej, ale resztę zachowam dla siebie. Chciałabym teraz każdego zachęcić aby wypisać 7 rzeczy lub mniej albo nawet więcej, których nie żałujecie. Może napiszecie o tym post, tak jak ja! :)





PS. Napiszcie czy zdjęcia nie są zbyt duże, ponieważ w poprzednim poście wydawały się malutkie w porównaniu z nowym wyglądem bloga ;)

52 komentarze:

  1. po pierwsze świetny look :)

    hmm ja chyba niczego w życiu nie żałuję, nawet tych złych rzeczy które robiłam, bo gdyby nie pewne zdarzenia, to byłabym zupełnie inna

    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy design. Bardzo ładne zdjęcia. Mam pytanie, czy te białe spodnie nie brudzą się tak szybko?
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto żałował swoich decyzji, każde z nich czegoś nas uczą
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny wpis i piękne zdjęcia! W życiu nie powinno się niczego żałować.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobię sobie na kartce taką listę rzeczy , których nie żałuję. Masz świetną kurteczkę<3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. warto jest nie żałować niczego, chociaż czasami i błędy skłaniają nas do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such cool photos ! Love your jacket <3
    I'm a new follower !
    Hope you can check my blog and if you like it maybe follow me too :)
    Xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki super pomysł na post! Chyba też taki zrobię :D Ładne zdjęcia ;)
    Dzięki za odwiedziny ;)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w zasadzie niczego nie żałuję, ale pewnie bym coś zmieniła, gdybym mogła, ale niestety - nie można cofnąć czasu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niczego nie żałuje! Zdjęcia nie są za duże! :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia niestety mi się nie załadowały :/ W swoim życiu raczej niczego nie żałuję, bo każda lekcja od losu czegoś mnie nauczyła ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja patrzyłam na telefonie i zdjęcia nie są za duże. Przynajmniej dla mnie ;)
    Ia pewnie żałuję wielu rzeczy ale tak jak pisałaś : sa one po coś i czegoś nad nauczyły ;)

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy w życiu chyba żałuje jakieś decyzji.. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem się żałuje, każdy chyba miał tak chociaż raz w życiu :)
    Bardzo podoba mi sie twoja kurteczka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w sumie mam parę takich rzeczy, które wolałabym żeby po rpsotu się nie wydarzyły, alee fakt faktem każda mnie czegoś nauczyła i z każdej wyniosłam coś, co będzie ze mną przez całe życie, ale mam do siebie to, że jestem za bardzo pamiętliwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też niczego nie żałuję, może przeżyłam jakieś przykrości, ale to wszystko spowodowało że jestem tu gdzie jestem, a teraz jestem szczęśliwą osobą :) fantastyczny post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja żałuję kilku swoich decyzji...
    Zdjęcia są idealnego rozmiaru ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie powinniśmy żałować decyzji podjętych kiedyś, każda z nich czegoś nas nauczyła :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są ok rozmiarowo :) Piękna stylizacja :* Ja również mam marzenia i zawsze je będę mieć . Trzeba dążyć do czegoś w życiu :)

    Jeśli mogłabyś wziąć udziął w naszym pierwszym konkursie to byłoby nam bardzo miło :) - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm...ja wiele żałuję i gdybym mogła cofnąć czas to zapewne bym zmieniła swoje decyzje :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. podobno mówi się aby nie załowac niczego, bo wszystko, kazdy błąd czegoś nas uczy ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, uczymy się na błędach:)
    Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja żałuję tylko jednego - wyboru liceum (na które mocno naciskali rodzice), zamiast wyboru technikum.

    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem jest trudno, ale ja też staram się nie żałować niczego. W końcu wszystko to co sie wydarzyło doprowadziło mnie do miejsca w którym teraz jestem.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! And I really like your jacket!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  27. pomyślę nad takim postem :)
    również chodziłam do szkoły muzycznej, w tym roku skończyłam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurtka przepiękna i świetne zdjęcia :) Raczej nie ma za wielu rzeczy, których bym nie żałowała, więc nie miałabym się o czym rozpisać :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja :) Ja żałuję tylko kilku rzeczy :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  30. wedlug mnie zdjecia sa w odpowiednim rozmaiarze, milo sie je oglada ;)
    najabrdziej z calej stylizacji podoba mi sie twoja kurtka, ktora idealnie wpasowuje sie w moje gusta <3 pozdrawiam

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  31. To co było już nie wróci więc nie warto się tym smucić. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak samo jak Ty nie żałuję założenia bloga :) Naprawdę ciekawy post, nie widziałam jeszcze podobnego w blogosferze!
    Ja też nie wiem czy bym znalazła coś czego żałuję, ale na pewno parę takich zdarzeń, rzeczy znalazłoby się parę.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie też założenie bloga było świetną decyzją :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciężko powiedzieć czy się żałuje swoich decyzji. Nigdy nie mamy pewności jakby potoczyło się nasze życie gdybyśmy ich nie podjęli.
    A kurteczka super - mam prawie identyczną tylko czarną, zamszową :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 7 rzeczy? Chętnie napisze taką swoją listę gdzieś :) Fajny post!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie warto niczego żałować . Nawet jeśli zrobiło się coś w przeszłości źle to człowiek uczy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może napiszę taki post, jest ciekawy :) W końcu uczymy się na błędach i nie powinniśmy niczego żałować. A zdjęcia moim zdaniem są teraz idealnej wielkości :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niczego nie żałuję. W końcu człowiek uczy się na swoich błędach :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślę,że wszystko co zrobiliśmy, sprawiło, że jesteśmy tu, gdzie jesteśmy ;) super spodnie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja osobiście w życiu miałam wiele takich decyzji, które było ciężko podjąć. Ale mało których załuję... Oczywiście nikt nie jest idealny i pomyłki mogą się zdarzyć. Kilka rzeczy teraz, wraz z perspektywą czasu zrobiła bym inaczej ale ogólnie jestem zadowolona.
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. marzenia<3 świetnie wyglądasz w tej stylizacji!
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  42. Dokładnie, człowiek uczy się na błędach, dlatego nie warto żałować czegokolwiek ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Były decyzje których na początku żałowałam, ale z perspektywy czasu teraz ich już nie żałuję i ciesze się, że właśnie tak zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie żałuję żadnych podjętych decyzji, ponieważ człowiek uczy się i rozwija dzięki błędnym decyzjom :) świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia cudne! Aż człek piersią pełniejszą odetchnie w pierwszym odruchu. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez blogowania

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna kurteczka ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia są dobrego rozmiaru. Co do postu - jestem zdania, że niczego nie powinno się żałować. Każda sytuacja, znajomość itd. nas czegoś uczą.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajny post, lubię takie psychologiczno filozoficzne, bede tu zaglądać :)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna kurtka.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia