niedziela, 3 lipca 2016

HELLO HOLIDAY!

No i mamy już wakacje roku 2016! Szczerze? Nie mogłam się ich już odczekać. Choć planów i tak nie mam ale wiem, że będą udane!



Wakacje rozpoczęłam od wypadu do kina z moimi znajomymi na film ''Obecność 2''. Jak iż nie jestem fanką horrorów to film mi się podobał, choć w niektórych momentach nie byłam w stanie patrzeć na ekran, ale to nie ważne. 
Dzisiaj wpadłam na bloga dosłownie na chwilkę, by napisać tego posta i dodać zdjęcia z poprzedniego, którego już tutaj nie ma. Musiałam to zrobić, ponieważ nie czułam że on powinien tutaj być.

Są wakacje mam zamiar być tu częściej i oh proszę aby mi się to udało! Rok szkolny nie był dla mnie dobry jeśli chodzi o bloga, ale coś kosztem czegoś. Z bólem muszę przyznać, że siedząc całe dnie tutaj raczej nie pomoże mi zdać matury czy egzaminów.
Ale dobra dobra są wakacje a ja o maturze, która za 3 lata!




Na wakacje nie mam okazji nigdzie jechać, albo inaczej mam ale nie bardzo mi to odpowiada. Chciałabym pojechać na chociaż 3 dni nad polskie morze, ale wątpię czy mi się uda. Na pewno nie w tym miesiącu. Za kilka dni natomiast wybieram się do mojego ulubionego miasta i w sumie to mi wystarczy. Później mam wesele, koncert, ŚDM i już miesiąc minie. 
Na razie jednak cieszę się lenistwem.
Miłych wakacji!!!






koszulka- zara
spodnie- reserved
buty- mcarthur
torba- letter bag x elle
zegarek- elixa

Ah i tak! Chcecie jakiś konkurs? Jeśli tak to jaki? 

53 komentarze :

  1. Udanych wakacji! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całą obecność 2 przekiblowałam pod pachą narzeczonego :P
    śliczny kolor paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam wakacji :( Super zdjecia ! ♥
    Pozdrawiam :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne pastelowe kolory na paznokciach. :)
    Miło mi się czytało czekam na więcej i życzę tobie udanych wakacji.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście wakacje w tym roku zaczęłam wcześniej i maturę mam już za sobą, udanych wakacji! :) Świetna stylizacja, pozdrawiam Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie matura już w przyszłym roku. W wakacje muszę zacząć się uczyć, ale oczywiście wypoczynek też będzie!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, pozdrawiam !
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba sobie wszystko dobrze rozplanować i podobno można wszystko pogodzić. Tak słyszałam, choć przyznam szczerze że sama nie jestem w tym mistrzyniom.:)
    Teraz odpocznij i realizuj siebie! :*
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała nad morze, z resztą jak co roku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie rozpoczęłaś wakacje. Sama miałam się wybrać na ten horror z przyjaciółmi ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylówa :D fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz, genialne paznokcie!
    Oby wyjazd nad morze jednak się udał :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja, świetna torba :)
    Udanych wakacji :* Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna prosta stylizacja, a szpilki dodają charakteru :D
    Uwielbiam torby płócienne :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super torba, zawsze chcia łam taką mieć, ale jakoś mi szkoda pieniędzy. Udanych wakacji!

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się takie klasyczne stylizacje :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :) chciałabym pójść na ten film, ale strasznie się boję, nie lubię oglądać horrorów :) życzę udanych wakacji! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zegarek ! :) ciekawy post , oby tak dalej :)
    zapraszam
    http://nysiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobaja mi się te torebki, mam zamiar podobną kupić:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja! <3
    Twoje paznokcie są takie śliczne i długie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Outfit jak najbardziej ja tak, dobrze do Ciebie pasuje. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja :D A co do filmu to recenzje są podzielone - jedni mówią, że bardzo dobry, a inni wręcz przeciwnie ;/



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę wakacji, ja już skończyłam szkołę i chodzę do pracy, całe lato będę pracować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluzka, niby taka zwykła, a jednak ma coś w sobie <3 pięknie wyglądasz :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz. Ja również ni mam jakiś sprecyzowanych planów na wakacje .

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam "Obecność". Pierwsza część mi się bardzo podobała :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę koniecznie wybrac się na ten film bo lubię horrory! :)
    Ładne zdjęcia. Życzę udanych wakacji!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza Torba! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Konkurs? Jestem na tak!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super stylizacja! najbardziej podoba mi się bluzka.
    zapraszam do siebie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanych wakacji :)
    Konkurs to dobry pomysł :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też się nie mogłam doczekać tych wakacji, od początku czułam, że będą one udane ♥ jednak jak mam być szczera w ogóle ich nie czuję co mnie troszkę martwi, czas mi też tak wolno leci :D
    Bardzo ładne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanych wakacji!
    Ja wakacje zaczęłam wcześniej , wyjazdem :)
    Akurat mam tez bardzo zapchane wakacje :D
    Ale mam nadzieje, ze bede mogła cześciej wstawiać cos na bloga.
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kiedyś oglądałam pierwszą część 'Obecności'. :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wakacje same w sobie są cudowne! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja :) Zazdroszczę Ci, że jedziesz na ŚDM, ja niestety musiałam sobie odpuścić i strasznie nad tym rozpaczam:(
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna stylizacja :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanych wakacji :* Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio często nosze białe koszulki :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Torba jest idealna na wakacje! Świetnie wyglądasz, a zegarek jest zarąbisty :)
    Mam nadzieje, że uda ci się jechac nad morze :D

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja to bardzo nie lubię horrorów, nie na moje nerwy :D To miłych ŚDM ci życzę i oczywiście połamania nóg na weselu - oczywiście nie dosłownie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super torba, ja lubię horrory i dla mnie Obecność 2 mogłaby być straszniejsza :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. to leniuchuj tam ładnie, tylko nie rób głupot! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ja jeszcze nie widzialem obescnosci 2 ale musze się wybrać do kina. fajna torba.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. O rany Obecność2 gratuluje odwagi, ja bardzo boję się horrorów.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja lenistwem cieszę się całe życie haha!

    ps. bardzo ladny wyglad bloga!

    Mój blog, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny zegarek!!
    Zapraszam do mnie:http://maaarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.