niedziela, 24 lipca 2016

Miłe w deszczu jest to...

'Miłe w deszczu jest to, że zawsze kiedyś przestaje padać. Na końcu.' - te słowa wypowiedział dobrze nam wszystkim znany z czasów dzieciństwa, smutny i przygnębiony Kłapołuchy . Od czasów kiedy to Kubuś Puchatek był jedną z naszych ulubionych bajek minęło trochę czasu, jednak to warto wziąć sobie do serca słowa pewnego osiołka.

Zawsze kiedy jesteśmy w trudnej sytuacji, które są w życiu czymś normalnym  powinniśmy pamiętać o tym, że nie będą one trwać nieskończenie długo. Po burzy wychodzi słońce, po zimie jest wiosna, po całym roku szkolnym są wakacje, tak samo jest z życiem musimy pocierpieć kilka dni, żeby móc się cieszyć tymi które będą piękne i udane.Nawet jeśli wydaje nam się inaczej to powinniśmy trzymać tego, że jeśli rozwiązanie jest totalnie niemożliwe to w końcu nam się uda i wyjdziemy na prostą. Możemy mieć wszystko co chcemy, posiadać największe sławy, mądrości i nie wiadomo co jeszcze to nie da nam gwarancji, że każdy dzień będzie piękny. Każdemu może się przytrafić zły dzień. Taka kolej rzeczy. Nic tego nie zmieni. Cytat znalazłam przypadkiem, ale siedząc na łóżku i słuchając jak pada deszcz idealnie wpasował się w moje rozmyślania i wiem, że po tym deszczu wyjdzie słońce.








kurtka - stradivarius / koszula& okulary - house / spodnie - zara / buty - converse
Udostępnij ten wpis

57 komentarzy :

  1. bardzo ciekawie to wszystko opisałaś. i racja, warto wziąć do siebie te słowa osiołka z Kubusia Puchatka :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisane! Po burzy zawsze wychodzi słońce - trzymajmy się tylko tego, a będzie dobrze. Wpis ciekawy, można też powiedzieć, że daje dużo do myślenia dla osób, które właśnie są troszkę "przygnębione".
    Natally

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Pięknie to uchwyciłaś w słowach.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post :) Uwielbiam Kubusia Puchatka, najlepsza bajka z dzieciństwa :D
    Post daje dużo do myślenia!
    Świetny design i zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeej Kubuś Puchatek♥ Urocze dzieciństwo miałyśmy! :D Racja, każdy ma trudne sytuacje i to jest normalna kolej rzeczy, ale po burzy zawsze wychodzi słońce♥ Świetne zdjęcia!:)

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle prawdy życiowej w bajkach, która dopiero teraz nabiera sensu :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany post i fajny cytat wybrałaś kłapouchego ^^ Po burzy zawsze wychodzi słońce, dlatego nie warto się nigdy załamywać.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Otóż to - nic nie trwa w nieskończoność, nawet cierpienie. Zapominamy jednak o tym oraz o tym, że za jakiś czas to, co nas trapi przestanie mieć znaczenie.


    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny test naprawdę mądrze napisane - pamiętaj po burzy zawsze wychodzi słońce :)
    ps. świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywujący post, bajki niosą duże przesłanie. Mam nadzieję, że przypomni mi się to na jesień ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z 'Kubusia Puchatka' najbardziej właśnie lubiłam Kłapouchego. :D Racje, zawsze po złych dniach przychodzą te dobre. :) Świetne zdjęcia!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cala prawda! duzo bajek ma głębsze przesłanie ale dopiero zaczyna sie rozumiec jak sie jest starszym
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :)
    Śliczne fotki :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny bomber, zgadza się z opisem są piękne tak samo jak i smutne dni, trzeba to po prostu przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. no źle nie może być wiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słowa Kłapouchego idealnie komponują się z postem i jego tematyką :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  17. po burzy zawsze wychodzi słońce i to jest jeden z tych powodów, dla których żyję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawda ;) Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są mega!

    Zapraszam do mnie :)
    http://by-vanys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. takie niepozorne bajki właśnie najczęściej mają w sobie najwięcej przekazu :)
    warto sobie wziąć te słowa do serca i trochę nad nimi się zastanowić :) po każdej
    burzy, nawet tej w sercu, wychodzi słońce. Śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna narzutka :)
    A o tych słowach zawsze pamiętam, kiedy mi źle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Święte słowa! I aż się trochę zamyśliłam po ich przeczytaniu...
    Piękne zdjęcia :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne słowa i zdjęcia :)
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądrze napisane. Niby to tylko bajka z dzieciństwa, a gdy się zagłębimy w to co mówią postacie to daje do myślenia.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zycie byłoby nudne gdyby było tylko dobrze. Nie ma co się martwić, po burzy zawsze wychodzi słońce ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Cytat z Kubusia jest bardzo życiowy :)
    Świetna stylizacja :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Co tu dużo pisać - genialnie napisany post. Zawarłaś tutaj chyba wszystko co potrzebne. A przez początek aż mam ochotę wrócić do oglądania Kubusia Puchatka.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! Masz rację.. zawsze po burzy wychodzi słońce , po zimie jest wiosna... Grunt to o tym pamiętać bo w życiu pojawiają się zarówno te dobre dni jak i złe :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tym. Dlatego nie ma co się przejmować tylko trzeba to przeczekać.
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię jak takie cytaty same mi się nasuwają gdzieś w książkach, czy internecie i tworzą wspaniałe rozmyślenia ♥
    Cudowny cytat, w ogóle o nim nie słyszałam. Masz w 100% rację, trzeba przeczekać coś co nas stresuje, a niepotrzebnie się tym przejmować.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta deszczowa pogoda bardzo mnie denerwuje.
    Świetnie wyglądasz! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z postem, ja zawsze staram się w złych chwilach myśleć pozytywnie, o wszystkim, co dobrego potem mnie czeka, gdy już dzielnie przetrwam burze :) Motywujący post. Widziałam tą kurteczkę ostatnio, nawet zastanawiałam się nad jej zakupem, ale ostatecznie wzięłam inny wzorek, mimo to ta też jest piękna, świetnie ją zestawiłaś :) Wspaniałe zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Otóż to, jak to się mówi "każda żmija mija" i "po złej chwili piękny dzień przychodzi" jak pisał Kochanowski :)
    A strój bardzo letni, podoba mi się. Wakacje w plenerze chciałoby się rzec. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kubuś Puchatek to nadal moja ulubiona bajka, chociaż mam już 17 lat. Zawsze w złych chwilach trzeba starać się myśleć pozytywnie, myśleć o dobrych stronach i rzeczach ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze to nawet zapomniałam o tych słowach, a przecież wypowiedział je sam kłapouszek :) W zupełności się z tobą zgadzam. Po każdej burzy przychodzi słońce nawet jeżeli ta burza trwa wiecznie i przynosi wielkie obrażenia, ale przecież nawet w tropikach przestaje padać.
    http://queen-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. No tak, po burzy zawsze wychodzi slonce. Musze przyznac ze to dobra rada, by zawsze pamietac ze zeby bylo lepiej, musi najpierw byc troche... gorzej.

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina
    www.shenska.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Siwetna bluze sliczne fotki!
    Thanks for sharing. Have a lovely day!
    Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeju! Pamiętam jak zawsze było mi żal Kłapouchego... Ale jako dzieci nie zdawalismy sobie sprawy, że niektóre bajki rzucają cytatami ;) Ale masz rację. Po deszczu zawsze wychodzi słońce. A jesli jest to mżawka (błahy problem) - to tym bardziej! :)
    Obserwuję oraz pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurtka fajnie sie prezentuje.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudowny wpis! Wyglądasz nieziemsko :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna bomberka! Zastanawiałam się ostatnio nad jej zakupem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. nie powinniśmy się załamywać, ale pokonać nasze problemy i strać się wyjść na prostą :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie czasem dopadają złe dni, ale na szczęście dzięki bliskim szybko mijają i wiem że trzeba wstać i iść dalej.
    Kurtka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post!U mnie zawsze po złych dniach, pojawiają się dobre.
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. i just follow your blog
    nice work
    Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.