piątek, 5 sierpnia 2016

Każdy dzień jest przygodą, którą warto przeżyć!


Życie jest przygodą dla odważnych- albo niczym. Te słowa wypowiedziała Helen Keller. Wielu ludzi wybiera tę drugą opcje? Ale czy warto?

Pozwalamy, aby nasze życie przeciekło nam przez palce , siedzisz przed telewizorem lub komputerem i mówisz jak to bardzo się nudzisz. Niektórzy mówią, że jeśli się nudzisz to znaczy, że sam jesteś nudny. Ale ja się z tym nie zgodzę, szybciej bym powiedziała, że jest to lenistwo.
Jednak trzeba to zmienić! Nie masz pojęcia jak się za to zabrać?

To proste! Mamy jeszcze miesiąc wakacji, możemy wykorzystać go jak chcemy. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Napiszcie sobie co chcecie zrobić jeszcze w te wakacje. Nawet jeśli to taka malutka rzecz. Każdy marzy o czymś innym jedni chcą skoczyć ze spadochronu, kolejni chcą napisać książkę, inni wolą podróżować, a jeszcze następni marzą o tym żeby się czegoś nauczyć. A ty? Możesz zapełnić listę swoimi pomysłami, np. pomoc innym. To też wspaniała przygoda. Uwierzcie!








A teraz jak już mamy tę kartkę z marzeniami zamieńmy ją na życie marzeniami. Spisać wszystko to banał ale spełnić- to jest wyzwanie. Warunek jest jeden ' nie zastanawiaj się czy warto'. Zrobicie co będziecie chcieli i to Was uszczęśliwi. Będziecie szczęśliwi. Jak powiedział podczas ŚDM papież Franciszek  „Sądzimy, że abyśmy byli szczęśliwi, potrzebujemy dobrej kanapy. Kanapy, która pomoże nam żyć wygodnie, spokojnie, całkiem bezpiecznie. Kanapa na wszelkie typy bólu i strachu (...) Kochani młodzi, nie przyszliśmy na świat, aby «wegetować», aby wygodnie spędzić życie, żeby uczynić z życia kanapę, która nas uśpi; przeciwnie, przyszliśmy z innego powodu, aby zostawić ślad”.
 A więc wstawać i do dzieła! Zostaw po sobie ślad, nawet taki malutki ale zawsze to jakiś. Do dzieła, po to tutaj jesteśmy.





51 komentarzy :

  1. Ja przede wszystkim w tym miesiącu postawi.ę na pasje i na spotkania ze znajomymi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie zgodzę się z tym, że jak się nudzi to samemu jest się nudnym. Bardzo ładne zdjęcia i miejsce, gdzie były robione :)

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to! Nie możemy nie zauważać piękna świata. On jest magiczny, jeśli tylko chcemy to dostrzec. Przygoda sama nie wciągnie nas w swój wir. Musimy chcieć! :) Nie warto przeżyć życia wegetując. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie :) Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stracilam sygnal chyba komentarz sie nie wyslal! :( Ja w tym miesiacu stawiam na ruch z ukochanym! Pieknie wyszlas na tych zdjeciach! Thanks for sharing. Have a lovely day!
    Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonane zdjęcia! Ja te wakacje spędzam na rozwijaniu pasji i na nudę nigdy nie narzekam.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, a Ty wydajesz się bardzo przyjemną dziewczyną ! Super, że rozwijasz swoje pasje i motywujesz do tego innych :) /
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek masz cudowny <3

    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację ! Koniec marnowania czasu, czas zacząć spełniać marzenia :) Siedzenie na tyłku szczęścia nie przyniesie :D Śliczny masz wianuszek i zdjęcia również bardzo ładne ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą! Śliczne zdjęcia x Pozdrawiam
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się wianuszek :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, przyjemny post. Nie lubię jak ktoś mi mówi, że mu się nudzi. Jest XXI wiek, tyle możliwości! Wystarczy ruszyć głową :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Cudowne zdjęcia :* Masz racje trzeba cieszyć się każdym dniem, a nie tylko marudzić, że nie mamy co robić :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie się z Tobą zgadzam :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post , z którym się w szczególności zgadzam .
    Piękne zdjęcia , cudowny masz ten wianek.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry i motywujący post! Ja niestety nie mam już wakacji ale w wolnych chwilach dążę do spełniania swoich wyznaczonych celów :) Super zdjęcia!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pozytywnie a ja lubię pozytywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Szkoda dnia na leżakowanie, na tracenie tych pięknych chwil. Zawsze jest dobra pora na szczęście :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały bardzo motywujący post, sama staram się spełniać wszystkie swoje marzenia, kilka się udało, na kilka muszę odłożyć trochę pieniędzy, ale przestałam planować tylko wzięłam się do roboty! zdjęcia rewelacyjne idealnie pasują do tematu wpisu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Głównym celem wakacji dla mnie jest po prostu odpocząć, i miło spędzić czas z osobami na których mi zależy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Masz rację, trzeba mieć pasję i je rozwijać
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny wianek, zdjęcia też 😉 a notka świetna😉
    Zapraszam do mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianuszek dodaje powabu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę bloga , jest cudowny !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i pozytywne zdjęcia! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zdjecia!<3 mega inspirujące i pozytywne;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Motywujący post! Będę starała się przypominać go sobie jak najczęściej! Świetne zdjęcia! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz całkowitą rację, bardzo motywujący post! Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Tobą ;) Świetne zdjęcia! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia!!
    Śliczny wianek!
    W stu procentach się z Tobą zgadzam! :) W te wakacje zrealizowałam już kilka swoich celów i brnę dalej! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tego potrzebowałam! Świetny wpis :)
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać, że bardzo mnie zmotywowałaś tym wpisem, cytatem! To nie nuda tylko lenistwo, zgadzam się ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia :O jestem pod wrażeniem :**

    OdpowiedzUsuń
  34. potrafisz motywować! :D ja jeszcze mam trochę planów na te wakacje. Zdjęcia są obłędne <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudownie wygladasz :)
    obserwuje i zapraszam ! :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez bardziej nudę nazwałabym lenistwem ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne napisane,aż łezka się w oku kręci ...Zresztą mam podobną tematykę do Twojej na mim blogu więc zapraszam http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Na początek chciałabym zapytać, czy Twoje paznokcie to żele, czy naturalne? Są prześliczne! Jeśli chodzi o post - napisany tak idealnie, że aż trudno cokolwiek dopisać na ten temat. Po prostu dobra robota, myślę, że to odpowiednie słowa. Zdjęcia też są piękne :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś przepiękna :) Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczne zdjęcia i wianek rpześliczny !:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest coraz mniej czasu do rozpoczęcia nowego roku szkolnego, a jeszcze dużo planów jest niezrealizowanych. Trzeba się wziąć za ich spełnianie :)
    Bardzo motywujący post!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja zawsze mialam wrażenie, że odważne życie to po prostu jego styl. jedni lubią szaleństwa, a jedni nie, więc... każdy sobie żyje po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w tym miesiącu stawiam na poglębianie swojej więzi z chłopakiem :)


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.