niedziela, 18 września 2016

Karma wraca moi drodzy!


Karma wraca. Wiele z nas już to słyszało, ale czy to prawda?

Jestem chrześcijanką i tak samo jak wierzę, że nic nie dzieje się bez powodu tak samo wierzę w karmę, choć ma ona całkiem inne korzenie. Nigdy nie zwracałam na to uwagi, jednak kiedy przyjrzymy się uważnie przekonamy się, że jest ona ''na porządku dziennym'' i coraz częściej myślę ''karma wraca''.

Karma wynika z tego co robimy. To co zrobimy dla innej osoby, wraca do nas najczęściej ze zdwojoną siłą. Nie ważne czy to dobre uczynki czy złe. Ona i tak wróci. W przypadku złej karmy, jeśli wyrządzimy komuś krzywdę prędzej czy później sami jej doświadczymy. Są ludzie którzy śmiało kroczą dalej i myślą, że kara ich ominie i właśnie wtedy życie rzuca nam kłody pod nogi.

Powinniśmy być dobrymi ludźmi i stwarzać wokół siebie miłą atmosferę. Pomagajmy innym, ale też sobie, ponieważ każde dobro, które dajemy innym wraca do nas. Stwórzmy karmę każdego dnia gdziekolwiek jesteśmy i cieszmy się szczęściem i tym, że dobra karma wraca.







koszulka zara spodnie zara buty altero

EDIT: Posty będą pojawiać rzadko z uwagi na to, że kończę lekcje późno i w domu jestem dopiero o 18 lub nawet później, ale braki będę nadrabiać czymś ciekawym ♥

35 komentarzy:

  1. oczywiście , że karma wraca :D Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karma wiąże się z hinduizmem i buddyzmem, choć myślę, że idealnie wpisuje się także w istotę chrześcijaństwa. Czynimy dobre rzeczy, a one do nas prędzej czy później wracają. Tak samo jest ze złem. Za niegodziwe czyny też zostanę ukarana - jak każdy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno jestem zdania, że karma wraca ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/piekno-na-wyciagniecie-reki-przeglad.html?showComment=1474197145198#c7033697826331651354

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw w przyjemnej scenerii :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba być dobrym, nie liczyć na to czy karma wróci. Już samą nagrodą będzie to, że możemy coś dobrego zrobić dla innych. Sprawiedliwość istnieje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny , mądry post.
    Śliczne zdjęcia.
    Dobrze napisałaś , że karma wraca , ponieważ to prawda :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście zgadzam się z Tobą! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pewna, że karma wraca ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Karma zawsze powraca do człowieka i spotkałam się z tym już kilka razy ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Karma zdecydowanie powraca ! Wyglądasz świetnie :) Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również wierzę w karmę. Znam historie z życia wzięte, które to potwierdzają.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem czy wierzę w karmę, po prostu uważam że każdego człowieka
    spotykają złe i dobre rzeczy, bez względu na pochodzenie, zamożność czy inne cechy.
    Czy to karma czy porządek świata sama nie wiem- wiem że warto być wobec innych fer
    ze względu na własne sumienie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie wierzę, że dobro wraca :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Karma wraca i z podwojoną siłą - i ta dobra i ta zła
    Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczam się :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy wierzę w karmę, też jestem chrześcijanką i wierze jak ty, że nic się nie dzieję bez powodu. Chociaz jak jakaś osoba zrobi mi krzywdę to tylko czekam aż zacznie sie jej zła passa i zazwyczaj się zaczyna.

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo często jest tak że ludzie źli są to zaburzone osoby bo nikt zdrowy normalny nie sprawia cierpienia innym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś wierzyłam w karmę teraz w nią wątpie ze względu na sytuacje, które się wydarzyły.
    I jak tak patrze na niektóre przypadki to stwierdzam, że ta karma coś nie działa :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, karma wraca ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice simple look :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam takie samo zdanie. Tyle dobra, ile sami dajemy, to do nas wraca. Dlatego sama staram się robić dobre rzeczy, wywoływać uśmiech.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jako chrześcijanka zawsze karmę łączę z dobrze nam znanym 'Bóg za dobro wynagradza, a za zło karzę' :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też myślę, że dobre i złe uczynki do nas wracają, dlatego też myślę, że nie powinno się budować szczęścia na czyimś nieszczęściu bo to się odwraca później :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. karma zdecydowanie wraca :D
    a buciki kochana masz po prostu boskie ! <3

    Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem przekonana w 100%, że karma wraca. A warto robić dobre uczynki :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki :)

    https://ameliarejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Tobą w 100% ! piękne zdjęcia :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też uważam, że karma wraca. Przekonałam się o tym już nieraz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy wpis i mądre przemyślenia ;) Trzeba brać pod uwagę , że karma wraca i nie traktować drugiego człowieka tak jakbyśmy nie chcieli , żeby nas traktowano ;) Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  31. Z religia za bardzo się nie identyfikuje, ale w karmę wierzę tak samo jak i w sprawiedliwość :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia