niedziela, 16 października 2016

So take a deep breath and let it go


Stało się. Właśnie 1096 dni temu postanowiłam założyć bloga. Tak tego bloga na którym się właśnie znajdujecie. 3 lata. Czy to dużo? Nie wiem. Szybko zleciało, pamiętam jakby to było całkiem niedawno. Aż sama w to nie wierze.





 Byłam tutaj raz często, raz nie. Posty były mniej lub bardziej ciekawe. W ostatnim czasie goszczę tutaj raz w miesiącu, ale cóż szkoła daje się we znaki. I chociaż jestem zorganizowana to znaleźć czas na napisanie posta i zrobienie zdjęć graniczy z cudem, szczególnie jak mamy tak piękną pogodę za oknem jak teraz. Od poniedziałku do soboty jestem zajęta a w niedziele nawet nie mam siły na nic tylko odpoczywam póki mogę.

Mam w planach kilka postów i mam nadzieję, że się uda i znajdę więcej czasu na wszystko. Na pewno pojawi się haul kosmetyczny, przepisy i hmm get ready with me! A może jakieś post z pomysłami na prezent? Coś na pewno wymyślę, a wy możecie pisać na dole co chcecie przeczytać.

W dzisiejszym poście mam dla Was dwie stylizacje, obie eleganckie jednak różne od siebie. Zdjęcia były robione jeszcze w wakacje, a więc troszku czasu minęło, ale szkoda, żeby się zmarnowały!

Zostawiam Was z zdjęciami,a tym czasem lecę odwiedzić Wasze blogi, see ya!












Udostępnij ten wpis

64 komentarze :

  1. ta koszula jest cudowna ! :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/makijaz-naturalny-roz-do-policzkow-duo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tych trzech lat - to naprawdę dużo czasu ;)
    Lubię takie koszule w stylu lekko oversize :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas bardzo szybko leci. Gratuluję i życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna koszula!
    Zakochałam się w twoich zdjęciach!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten look <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała koszula + jeansy <3

    Powodzenia na blogu w dalszych miesiącach, a nawet latach ! ;D

    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. To uwielbiam. Klasyka. Piękna biała koszula i lekko nonszalanckie spodnie z dziurami. Super propozycja. Bo tego eleganckie buciki.
    A w białej koszuli w czarne kropki to już w ogóle się zakochałam ;)
    Pozdrowionka ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wytrwałości i życzę jej dalej, u mnie to już trochę ponad trzy lata
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gratuluję ci takiej wytrwałości. Życzę powodzenia na dalszej drodze i pamiętaj, nie daj się wciągnąć w hejty! ♥

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są wspaniałe!. Spodnie przepiękne. Zdjęcia idealnie odzwierciedlają look.
    Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna , naturalna sesja. Koszula faktycznie fajna, podobają mi się też buty - aż szkoda ,że tak mało je pokazałaś. Gratuluję 3 urodzin bloga i życzę wielu wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty , ;)
    Zapraszam do mnie , odpowiadam na wszystkie suby ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 3 lat! :)
    Uwielbiam takie "eleganckie" stylizacje, które można zakładać równie dobrze na co dzień :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja , pięknie dopasowane rzeczy i dodatki ;)
    Gratuluje 3 lat na blogu , życzę dalszych inspiracji i chęci :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci pasuje taka stylizacja, śliczne buty! Gratulacje 3 lat blogowania :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 3-lat i życzę kolejnych :) Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 latka to już niezła rocznica :)
    Zauroczył mnie pierścionek z serduszkiem!
    Zapraszam do nas:
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula ;) Życzę powodzenia w dalszyn blogowaniu :) Tak,przez szkołe mniej czasu ma blogowanie :(

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tych stylizacjach!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę dużo motywacji do pisania postów! <3
    Super stylizacje! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę wytrwałości na kolejne lata! :*
    Cudowne stylizacje!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja z koszulą jest świetna! :) Ano i gratuluję 3 lat, czas szybko mija.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 stylizacja jest super! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje i życzę drugie tyle na blogosferze :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie stylizacje są cudowne :) gratuluję 3 lat! mi ten wynik stuknie pod koniec
    października, wygląda na to że założyłyśmy blogi mniej wiecej w tym samym czasie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna koszula w kropki, wolałabym jednak żeby były między nimi równe odstępy. Pozdrawiam! ^^

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, fajnie :) piekny pierscionek ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby tak dalej! Ładne zdjęcia :)

    http://notatkiemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Czas tak szybko leci ze czasem sama sie zastanwiam ze jakbym np. rok temu zaczela to dzisiaj mialabym efekt, haha :D
    Gratuluje kochana no coz moge powiedziec NAJLEPSZEGO ! Zycze sukcesow blogowych jeszcze wiekszych!
    Nie moge sie doczekac przepisow! :3

    Versjada
    ♥Youtube♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your outfit, very cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  34. w takim razie życze kolejnych udanych lat :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wytrwałości, życzę udanych kolejnych lat :D Masz śliczne paznokcie, chciałabym takie ;) Zdjęcia oczywiście wyszły równie pięknie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję tak wiele czasu w blogsferze!
    Ta druga propozycja ogromnie mi się podoba!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję 3 lat w blogosferze <3
    bardzo ładne stylizacje
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne stylizacje!Zakochałam się w pierścionku!
    Gratuluje trzech lat bloga.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przesłodki masz ten pierścionek, sama z chęcią by taki założyła i zwróciłam uwagę na Twoje paznokcie są super :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja osobiście też nie radzę sobie z organizacją czasu. Z trudem znajdę czas na spacer z mamą. Jakimś cudem jużjakoś udaje mi się godzić bloga ze szkołą i życzę ci tego samego! To jest ogromny wyczyn.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Sto lat bloga życzę :)

    A stylówka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję 3 lat z blogiem, oby tak dalej! :) Śliczne zdjęcia ;D
    Nigdy o to nie proszę,ale mogłabyś poklikać Tutaj ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Tytuł! *.* Powodzenia życzę! :)) śliczne zdjęcia!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję, że uda Ci się dodawać więcej postów - trzymam kciuki! ♥

    Pozdrawiam, AnotherNatt

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow trzy lata
    Życzę dalszego świetnego prowadzenia bloga;)

    wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ,bardzo dobrze Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam,zapraszam do siebie na nowy post i zachęcam do obserwowania i komentowania -->KLIK-MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow 3 lata to kupa czasu, widzę, że świetnie Ci idzie oby tak dalej. Dużo sukcesów!


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super blok , świetne wpisy ;) Obyś nigdy nie zrezygnowała z tego co robisz. Ja uwielbiam tutaj zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje tylu czasu na blogu i życzę o wiele więcej ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. O jeju, trzy lata! Życzę kolejnych trzech lat, żebyś się jeszcze bardziej rozwinęła! Zdjęcia super.
    best-frieend.blogspot.com ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna koszula! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest wyzwanie prowadzić bloga, nie stracić zapału, a zyskać czytelników i wejścia. Gratuluję wytrwałości, choć ostatnio także się zastanawiałam nad tym, kiedy założyłam bloga i w lutym minie już rok. Naprawdę ten czas szybko mija :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję 3 lat w blogosferze i mam nadzieje, ze zapał ci szybko nie minie :) stylizacja bardzo ładna :*

    Ja chętnie przeczytam post o pomysłach na prezent :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne buciki *.*

    http://dianak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje za każdy komentarz i obserwacje
♥ jeśli nie przeczytałaś/eś posta nawet nie dodawaj komentarza
♥ nie toleruje obs=obs
♥ zostaw link do bloga, na pewno zajrzę
♥ spam i nie miłe komentarze będą usuwane
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.