niedziela, 27 listopada 2016

Życie, marzenia i wszystko co pomiędzy!



Długo mnie nie było, ale to nie powód, żeby napisać tutaj kilka słów. Życie, marzenia i wszystko co pomiędzy, ten cytat znalazłam w pewnej książce i spodobał się na tyle, że postanowiłam nadać taki tytuł dzisiejszemu postowi.

Życie- cały czas coś się w życiu dzieje i zmienia, ale jedno mnie zastanawia. Jak to się dzieje? Jak czasami niektóre rzeczy są możliwe? Czym sobie na to zasłużyliśmy? Ostatnio myślałam o wszystkim co się wydarzyło i wiecie co? Jeszcze rok temu byłam inną osobą, rok w technikum mnie zmienił, uczę się zdecydowanie więcej i lepiej, spełniam swoje marzenia i dążę do celu co dla mnie jest czymś niesamowitym. Mam przy sobie najważniejsze osoby w moim życiu i jestem szczęśliwa. A moje życie jest cudowne!

Marzenia- zawsze to powtarzam i powtarzać będę, marzenia się spełniają, trzeba im pomóc, ale się spełniają! Miałam kilka marzeń na ten rok i to aż niewiarygodne, że udało mi się je wszystkie spełnić co do jednego! Całkiem niedawno spełniłam swoje marzenie i pomogłam też w tym jednej osobie, a jak o tym myślę to chce mi się płakać ze szczęścia. Mówicie co chcecie, ale z tym pomaganiem jest związana tak świetna historia, że będę ją do końca życia wspominać.

Wszystko co pomiędzy- czyli co? Hm no w sumie wszystko i nic, szkoła, sny, imprezy, miłość, przyjaźń i co tylko wpadnie nam do głowy, ale wszystko co jest ważne w tym momencie. Co jest dla mnie ważne? Miłość to na pewno, ale też nauka ponieważ już niedługo drugi etap olimpiady i egzamin na prawo jazdy, a więc nowy rok zapowiada się cudownie!

Od dłuższego czasu zastanawiam się, czy nie napisać post związanego z moim kierunkiem w szkole, czy też nie stworzyć posta z ubraniami, które sama uszyłam lub też pokazać Wam kolekcje, którą stworzyłam z innymi osobami. A może coś innego z tym związane? Dajcie mi znać!

A co dla Was jest najważniejsze?







Mam na sobie:
kurtka | reserved
bluzka | reserved
spodnie | zara
plecak | guess

42 komentarze:

  1. Cudowny <3 a marzenia? Hm spełniłaś jedno z moich największych, a sposób w jaki to zrobiliście był najcudowniejszy i zawsze będę wam za to wdzięczna 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio rozmyślałam właśnie na temat marzeń i doszłam do wniosku, że się spełniają ;) Czasami potrzebują miesiąca, czasami roku, a czasami kilku lat.
    I chętnie pooglądałabym co sama uszyłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia - jak najbardziej. Jednak unikam tych nierealnych, które tylko wpędzają nas w kompleksy. Trzeba się doskonalić, patrzeć na swoje możliwości i robić wszystko co się da w ich obrębie, aby gonić za marzeniami. Jednak trzeba żyć w teraźniejszości, tu i teraz, aby żadna chwila nam nie umknęła.
    Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia? Spełniają się jeśli tylko na to naprawdę pozwolimy i postaramy się trochę.
    Cudownie wyglądasz. Podoba mi się plecak :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor plecaka ! Dobry outfit :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny plecak <3
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz <3 mega plecaczek

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że udało Ci się spełnić marzenie :) Dla mnie zdecydowanie najważniejsze są marzenia ^^
    Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrana stylizacja. Plecak skradł moje serce <3 :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny plecak :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny plecak!
    Dla mnie najważniejsza jest moja rodzina i chłopak, podróże i błękit nieba nad oceanem. Najważniejsze są te momenty, w których potrafię śmiać się beztrosko i cieszyć się każdym dniem życia codziennego ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ujęte! Dla mnie najważniejsza jest teraźniejszość, na której chce się skupić, by mieć jak najlepszą przyszłość ;) A marzenia swoją drogą, oczywiste, że są nieodłączną częścią naszego życia.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz o wszystkim! :) każdy z podanych pomysłów wydaje się ciekawy :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Plecak rewelacja! Prześliczny <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak blogowy miszmasz na stronie :D nudy nie ma ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. Pisz o czymkolwiek chcesz! :) Twój blog - Twój mały świat :)

    sliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful pictures, I love your backpack, it's amazing. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie rodzina i spełnianie się! Warto mieć kogoś do wsparcia i doradzenia, czy dany cel jest warto zachodu! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Ten cytat jest świetny i pierwszy raz się z nim stykam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się cytat i wykorzystanie go w notce.
    Dla mnie najważniejsza jest rodzina :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i cudowny plecak. Marzenia ? Dla mnie to każde możemy spełnić jeżeli tego bardzo chcemy :). W wolnej chwili zapraszam do mnie :D littlecookiebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie marzenia w moim życiu to jedna z najważniejszych rzeczy. Czasem pozwalają one nam patrzeć na świat z całkiem innej perspektywy. :) Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspirujący post!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  25. Potwierdzam, marzenia się spełniają, nawet te niemożliwe ;). Super plecak, czekam na post o ubraniach ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wiele marzeń, kilka się spełniło inne czekają na spełnienie. Myślę, że nie wszystkie moja marzenia się spełnią, ale będę w nie wierzyć do końca :) ja bym chętnie zobaczyła post o samemu uszytych ubraniach! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia piękne! Wyglądasz perfekcyjnie! Ty szyjesz? Pochwal się, koniecznie! Czekam, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. drobne marzenia są miłą odskocznią od codzienności :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki piękny plecaczek! *.*

    Życie, marzenia i wszystko co pomiędzy - świetnie to brzmi, ale dla mnie chyba życie równa się z marzeniami, tak jeszcze póki co. Ale ponoć w pewnym momencie może się tak zdarzyc, że się z tego wyrośnie i marzenia zastąpią bardziej pragmatyczne już cele. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny jest ten plecak.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzenia. Życie składa się z marzeń i realizacji ich. Sądzę więc, że marzenia to coś najważniejszego :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Brakuje mi tak dobrze napisanych postów w blogosferze!
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super plecaczek! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też byłam na koncercie Justina to było wspaniałe przeżycie.
    śliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze świetny plecak! <3 A co do spełniania marzeń to naprawdę warto im pomagać. A marzenia koncertowe są najlepsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  36. super wyglądasz :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia