sobota, 31 grudnia 2016

NEW YEAR, SAME ME BUT BETTER

Do nowego roku został tylko jeden dzień, ale ja postanowiłam podsumować ten rok już teraz. Powiem wam, że nie wierze, że ten rok już się kończy. Mógłby trwać jeszcze kilka miesięcy, ponieważ był tak cudowny! Ale jak się kończy jeden rozdział zaczyna się drugi i mam nadzieje, że o wiele lepszy od poprzedniego. 
2017 będzie kontynuacją tego, ponieważ będę kończyć to co zaczęłam czyli pozostanę sobą i będę dalej spełniać swoje marzenia oraz dążyć do celu. Cele na nowy rok? Nie myślałam nad tym jeszcze, ale na pewno ;
  • dostać się do kolejnego etapu olimpiady
  • zdać egzamin praw jazdy
  • spędzić świetnie swoje 18-naste urodziny
  • cieszyć się z codzienności
  • spełnić marzenia 
Na razie mam tyle, mam jeszcze kilka, ale to już bardziej osobiste i zostawię, je dla siebie. Ten rok od samego początku zapowiada się bardzo dobrze i mam nadzieję, że cały taki będzie. Prawdopodobnie uda mi się odwiedzić kilka miejsc, ale teraz nie o tym. Czas na podsumowanie tego roku.

STYCZEŃ
Początek roku i moje urodziny i ferie, a przede wszystkim początek cudownego roku, który zmienił wszystko na lepsze!






LUTY - MAJ
W lutym zmieniłam fryzurę i ścięłam włosy i nie żałuje, mój wygląd zmienił się, ale była to jedna z lepszych decyzji. Podczas tych miesięcy działo się w szkole dużo, ale nie będę opisywać wszystkiego, bo zabraknie mi dnia!




CZERWIEC 
Zakończenie roku, festiwal kolorów i piercing w pępku czyli moje ''małe marzenie'' od kilku lat wreszcie spełnione! :)



LIPIEC I SIERPIEŃ 
Czyli czas wykorzystany bardzo dobrze, świetna zabawa, ale i chwila smutku jednak patrząc na to z perspektywy czasu wszystko się udało, a to co się wydarzyło to rzeczy, które wiele mnie nauczyły. Najlepiej wspominam oczywiście wyjazd do Pragi oraz Wiednia, ale też koncert Pectus.





WRZESIEŃ- PAŹDZIERNIK
Czyli krótko mówiąc szkoła od nowa, stres, nerwy, mało snu, drugi rok w technikum i mimo to w końcu jestem szczęśliwa za sprawą pewnego chłopaka, ale to już pozostawię dla siebie ♥ ale również udało mi się dostać do kolejnego etapu olimpiady!



LISTOPAD
A konkretnie dzień 11 listopada ( osoby, które nie przepadają, za Justin'em polecam przewinąć post do następnego miesiąca). Krótko mówiąc koncert Justina, mojego idola. Drugi koncert w moim życiu i nie byłoby w nim nic tak cudownego, jak to, że ten dzień pokazał mi czym jest prawdziwa przyjaźń, że warto spełniać marzenia oraz że cuda się zdarzają.Karma wraca i chyba w tym dniu nagromadziła się i wróciła do mnie. Piszę, to przez łzy na prawdę i możecie myśleć co chcecie, ale to 
jak jeden człowiek dzięki temu co robi może połączyć ludzi jest czymś niesamowitym. Po części dzięki mnie pomogłam dwóm osobą być ze mną na tym koncercie i nie było nic piękniejszego niż ich uśmiech i łzy szczęścia w tym właśnie dniu.






GRUDZIEŃ
Ostatni miesiąc tak naprawdę, nic szczególnego. Mikołajki, święta, prezenty. Małe i większe uszczęśliwianie innych. Pomaganie innym. Razem z naszą klasą zrobiliśmy przedstawienie dla chorych dzieciaków co było świetnym pomysłem. Małe i większe gesty i prezenty? Tak! Nie ma nic lepszego jak uśmiech bliskiej osoby który pojawił się dzięki tobie!






A więc to na tyle, mam nadzieję, że post wam się spodobał i wytrwaliście do końca, a wam kochani życzę szczęśliwego nowego roku i szczęśliwej codzienności! ♥

47 komentarzy :

  1. Miałaś bardzo ciekawy rok! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany, marzenia w 2017 i tego właśnie Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był super rok. Życzę, aby ten 2017 okazał się szczęśliwy, pełen pozytywnych zdarzeń. Dalszych sukcesów na blogu! :) No i spełnienia wszystkich marzeń, postanowień.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam na koncercie na Tauron Arenie ale Enrique Iglesias'a <3 Praga piękne miasto byłam z 3 miesiące temu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie, widzę że sporo się działo! :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że było pozytywnie <3

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Fajnie, żę same pozytywy.Trzymam kciuki w dotrzymaniu postanowień ;)

    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że sporo miłych chwil przyniósł 2016 oby Nowy był jeszcze lepszy :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie, również mam zamiar spełniać marzenia w 2017! Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne podsumowanie. Życzę Ci aby ten rok był jeszcze lepszy od tamtego :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie i super zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia z wspomnieniami :D
    Widać rok można zaliczyć do udanych ;)
    Trzymam kciuki ze uda Ci się spełnić niektóre postanowienia ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wspomnienia! ;)
    Wszystkiego dobrego w 2017 !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale miałaś udany rok! Mój też był udany, ale liczę, że 2017 będzie jeszcze lepszy!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój poprzedni rok był naprawdę bardzo fajny w porównaniu do mojego ehh :/ Oby 2017 być znacznie lepszy czego również Tobie tego życzę :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja to nie pamiętam, co wczoraj robiłam haha :D nie potrafiłabym w taki sposób odtworzyć swojego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna podsumowanie ;D
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne podsumowanie a tort ma uroczą dekorację ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. post swietny i super misiek <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Miś jest uroczy <3 Super post:)
    Obserwujemy? Odpowiedź zostaw na moim blogu

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. trzymam kciuki szczegolnie za to prawo jazdy :D jak sobie przypomnę ile stresu mnie kosztował moj egzamin ... :D MASAKRA! :D Powodzenia! :* http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I wish you a happy new year.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne podsumowanie, oby ten rok był jeszcze lepszy :) Trzymam kciuki za realizację wszystkich noworocznych postanowień :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny rok! Super, że spełniłaś część swoich marzeń! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia w zdaniu prawka:D Ja całe szczęście mam to już z głowy!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne podsumowanie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne podsumowanie roku! :)
    To prawda, żal, że 2016 dobiegł końca, ale nowy rok może przynieść więcej szczęścia! Trzeba go jak najlepiej spożytkować. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja spisałam sobie moje postanowienia w kalendarzu i na koniec roku zobaczymy co udało sie zrealizować. Wybralam tylko konkretne rzeczy i takie ktore są realne :P

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby 2017 był lepszym! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne podsumowanie! ;) Miałaś przez ten rok wiele fajnych wydarzeń jak spełnienie marzenia jakim jest kolczyk.. oby w tym roku spełniło Ci się ich jeszcze więcej!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz piękny uśmiech! Fajne podsumowanie, mój 2016 też był udany!

    Pozdrawiam,
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wykorzystany rok, oby 2017 był równie dobry :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  35. Wykorzystany rok do maksimum :) Szczęśliwego 2017 :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie Ci w krótszych włosach, super rok ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mialaś bardzo ciekawy rok ♥
    Wiedeń jest wspaniały!
    Pozdrawiam,
    Normxcore



    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne podsumowanie! :)
    Powodzenia w 2017!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne podsumowanie :) Życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze wchodzę w nowy rok z myślą, że będzie lepszy od poprzedniego. Tobie tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! rok pełen przygód :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałaś bardzo ciekawy rok, oby i ten miała ciekawy ;)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.