niedziela, 29 stycznia 2017

Krok w dorosłość!


Bum! Stało się! Jestem dorosła! Ale..? Zmieniło się coś?
Nie zaczęłam pić kawy w nadmiernych ilościach, a obowiązki są te same. Kocham jeździć samochodem, a teraz gdy sama zdałam prawo jazdy, kocham jeszcze bardziej! Z nieśmiałej osoby, która siedziała cicho przy nieznajomych, teraz od razu staram się nawiązać kontakt i nie mam z tym problemu. Przez osiemnaście lat swojego życia nauczyłam się, że życie nie jest perfekcyjne, a bycie idealnym to nie zawsze dobra cecha. Musimy podzielić w życiu wszystko na rzeczy ważne i ważniejsze. Nie zmieniłam się przez jeden dzień, lecz przez kilka miesięcy. Jak mówią wiek to tylko liczba, a pomimo mojej pełnoletności gdzieś w środku zawsze będę dzieckiem. Pewna część mnie przeszła metamorfozę, ale robactwa boje się dalej, po horrorach moja wyobraźnia straszy mnie jeszcze bardziej, jestem uparta i zawsze będę, jednak pomimo to w środku dalej jest ta osoba, która się chowa i której plany i marzenia na dorosłe życie ją przerastają, ale i tak dąży do celu. I oto chodzi!









72 komentarze:

  1. Mnie osiemnastka czeka dopiero za koło półtorej roku, ale jakoś mi się nie śpieszy. nic się nie zmieni poza tym, że będę mogła legalnie kupić alkohol, glosować w wyborach i wyrobie sobie dowód osobisty.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki odważny krok w dorosłość jak najbardziej mi się podoba :) Super są te zdjęcia z 18.
    Pamiętam jak ja zdałam prawo jazdy i jaka to była radość, a potem przyjemność z jazdy. Zresztą jeździć lubię do dziś.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten tort - globus! Też taki chce, ale nie chcę dorastać XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja 18 była dopiero 4 lata temu, albo aż :) Eh..ale ten czas zapiernicza!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze... wciąż pamiętam siebie rok temu i aż tęsknie za tym czasem kiedy wchodziłam w dorosłość. Choć w sumie to moje 5-letnie dziecko, które w sobie mam wciąż w nie wchodzi. Także słońce kolejnych tak cudownych 18 lat nam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No każdy gdzieś w środku zawszę będzie dzieckiem :)
    Z czasem pewnie i więcej obowiązków będzie :)

    Odwdzięczam się za kazdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze - spóźnione "wszystkiego najlepszego"! a po drugie, osobiście uważam, że wszyscy powinni mieć w sobie coś z dziecka, bo zatracenie tej dziecinności musi być po prostu przykre. dlatego to dobrze, że twoja wyobraźnia nadal szaleje po horrorach, nie ma w tym nic złego :) śliczne zdjęcia!

    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Ja boję się dorosłości, ale przecież każdy przez to przechodzi. Śliczne zdjęcia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna :)Bardzo uroczy pomponik! Gratuluje przełamania nieśmiałości :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post ,love the details

    http://www.styleofzion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci, abyś mimo dojrzałego wieku nadal zachowała w sobie tą dziecięcą radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, osiemnastka nic nie zmienia, jedynie z roku na rok życie ucieka coraz szybciej, bo i obowiązków przybywa :)
    Fioletowa bluzka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci pasuje kolor fioletowy;) a co do urodzin, życzę powodzenia w dorosłym życiu i dużo cierpliwości;)

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :* tort w kształcie globusa idealny <3
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku zawsze wyobrażałam sobie, że będę miała te 18 lat i będę super pełnoletnia jednak oprócz tego, że zdałam prawko nic się nie zmieniło. Następnie przeżywałam to, że będę mieć 19 lat to już będę musiała być bardzo poważna i wszystko będzie inaczej, guzik prawda za niecałe pół roku stuknie mi 20 a ja dalej lubię siąść i obejrzeć króla lwa czy inną bajkę, wyjść i bawić się ze znajomymi. Krok w dorosłość to tylko nazwa my i tak jesteśmy tacy sami. Już niedługo praca będzie pewnie trochę więcej obowiązków ale czy zmieni się nasze zachowanie? Sądzę, że nie aż tak drastycznie jak przypuszczałam.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie mimo tego że wchodzimy w dorosłość to oprócz dowodu i paru innych przywilejów nic się nie zmieniło:D Tort wygląda przepysznie ale i przepięknie!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę Ci samych mądrych decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też czekałam, aż "coś" się zmieni, ale zmieniła się tylko liczba :D
    Fajny tort globus. Wszystkiego najlepszego :)

    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 18nastka to jeszcze nie taki przełom jak wyprowadzka z domu i pójście na studia :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego (wiem trochę spóźnione )
    Ja też lubię jeździć samochodem haha ale mogę tylko z tata na parkingu :)

    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach osiemnastka... Kiedy to bylo! :D Wszystkiego najlepszego zatem z okazji urodzin! Wszystkiego dobrego! Generalnie, niewiele się zmienia. Wiek to tylko cyfra, niby osiemnaste urodziny i człowiek staje się "dorosły", ale jeszcze długo po tych właśnie urodzinach może być dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze :)!
    Wiek to cyfra. Dorosłość nie wiąże się z dojrzałością.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego co najlepsze z okazji osiągnięcia pełnoletności! Świat stoi otworem, tylko trzeba mądrze do niego podejść ;) prawdę powiedziawszy, przez dzieciństwo nie mogłam doczekać się wymarzonej osiemnastki, gdy już nadeszła, nie poczułam żadnej zmiany ;) zwiększył się tylko mój nakład pracy, mam mniej czasu, śpię mniej, wydaję więcej- ale jestem całym sercem sobą, zrozumie każdy kto skończył szkołę, zaczął pracę i żyje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiek to tylko liczba, moim zdaniem warto mieć w sobie radość dziecka niezależnie od wieku. :) Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego! :D Niech uda Ci się zwiedzić cały świat ^^
    Piękny tort ;)
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego. jej jak ja pomyślę o mojej 18 czuję się tak staro ahah :D

    OdpowiedzUsuń
  29. doroslość zaczyna się wtedy kiedy musisz sama zapłacic rachunki, rpacoać i wyrzucac śmieci :D teraz to sielanka, bo wszędzie Cię wpuszczą i sprzedadzą alkohol hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna torebka i oczywiście wszystkiego najlepszego!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę tego, że lubisz jeździć samochodem :) dla mnie to zmora największa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ty jesteś śliczną dziewczyną! No i oczywiście wszystkiego, co najlepsze! :) :*


    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkiego najlepszego kochana :) po osiemnastce nic się nie zmienia, dopiero po kilku latach przynajmiej w moim przypadku zauważyłam, że jestem dojrzalsza :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego! Ja 18 skończyłam w tamtym roku i właściwie też wiele się we mnie zmieniło wtedy, oczywiście nie w jeden dzień :) Ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Ja 18-tke dopiero będę obchodziła za 3 lata, hah ;D Śliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najwspanialszego!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny tort! Też nabrałam pewności siebie i z czasem zobaczysz, że ludzie zaczynają Cię inaczej traktować, a nie jak dziecko ;p. Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na swoją osiemnastkę muszę poczekać jeszcze rok, najbardziej nie mogę się doczekać możliwości jazdy samochodem hah :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję! Masz fantastyczny gust! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz świetnie!
    Mnie również jeszcze w tym roku czeka to 'wejście w dorosłość'.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego co najlepsze! <3
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kiedys chcialam byc dorosla, teraz im blizej 18, coraz bardziej strach :D kazda sekunda to krok przyblizajacy do doroslosci, oby sie dobrze przygotowac!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę powodzenia z dorosłym życiu;)
    Fajna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Spóźnione życzenia - wszystkiego dobrego! Ja też prawie 3 lata temu nie odniosłam wrażenia by coś się zmieniło w związku z wkroczeniem w dorosłość, dopiero gdy przychodzi czas na studia trochę zaczyna się to odczuwać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Właściwie po ukończeniu osiemnastu lat nie ma żadnej eksplozji dorosłości, można prowadzić samochód i trzeba samemu biegać po urzędach, ale poza tym? To chyba nie wprowadza dużych zmian. Dorosłość(nie chodzi mi o dojrzałość oczywiście) chyba zaczyna się wtedy, kiedy wyprowadza się z domu i trzeba się samemu utrzymać. Ale nie wiem, nie wiem, bo jeszcze nie doświadczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  46. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję osiemnastki ;) ! Życzę udanego życia wśród dorosłych i dobrej pracy.
    Sweterek na zdjęciach jest świetny :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Osiemnaste urodziny super sprawa :) Spełnienia marzeń i dużo kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dokładnie, trzeba pokonywać swoje słabości i dążyć do celu :)
    wszystkiego najlepszego!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Osiemnastka to magiczny wiek, prawdziwą dorosłość odczujesz kiedy pójdziesz na studia. Ciesz się tym czasem który teraz masz i wykorzystuj go w 100%! Później będzie coraz ciężej :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia w dorosłym świecie <3
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego (spoznionego haha)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego! Sama zauważysz że na 18 ur czekało się i czekało, po nich każdy rok przyjdzie dwa razy szybciej. Śliczne imprezowe fotki i torciki :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ale sliczne torty! spełnienia wszytkich marzen <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiek to tylko cyfra, każdy ma tyle lat na ile się czuje. Wszystkiego najlepszego i sto lat! :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja :D
    No i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  57. 100 lat kochana ! :*

    Jedyne co w Twoim życiu się zmieni, to szybko uciekający czas do przodu... Nigdy dotąd dni i lata mi tak nie leciały jak po skończeniu 18 :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  58. dorosłość jest taka jaką ją sobie zaplanujemy i jak ją będziemy realizować ! Kochana! nie ma co chować się w sobie i martwić o przyszłość! Jesteś młoda - niedługo matura a potem studia! Trzeba się bawić! Bawić i niczego nie żałować, żyć tak by na starość zazdrościć samej sobie za takie życie ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Ważne jest to aby w całym tym 'byciu dorosłym' nie zabić wewnętrznego dziecka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. 18naste urodziny to na pewno duże wydarzenie, ale może niekoniecznie zmieniające całe nasze życie :)

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądasz :) Cudowny torcik!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Co do pełnoletności - wszyscy tak czekają i czekają, przychodzi ten dzień i nagle bum, dzień jak każdy inny. Z perspektywy różnych ludzi, dzieją się równe rzeczy, więcej rzeczy staje się legalne, więcej rzeczy nam przysługuje,a według prawa też na nas inaczej patrzą - bo przecież jesteśmy już dorośli. Ale wszystko zaczyna się od nas.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Najlepszego! Ja mam wrażenie, że do 18-stki ten czas się ciągnie, a później leci jak z górki!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  64. 18 to zakończenie jakiegoś etapu, ale przed nami jeszcze wiele ważniejszych i trudniejszych :D cudowna torebka! :)

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Spełnienia marzeń! Rozwijaj swoje pasje i talenty, dąż do wyznaczonych celów :) 18 urodziny pamięta się przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia