sobota, 18 marca 2017

Tik tak. Czas mija


Czas. A raczej jego brak. O tak mam za mało czasu. Czas płynie a ja nie nadażam. Slyszę tylko tik, tak... Wskazówki przesuwają się bardzo szybko, karki z kalendarza lecą jeszcze szybciej.
Powiedzcie mi, że nie tylko mi wszystkie dni lecą przez palce. Ostatni raz byłam tu w styczniu?! Halo a gdzie luty! Czas leci szybko, godzina po godzinie. Jedna po drugiej, lecą z taką prędkością, że nawet sama się dziwie, że mamy już połowę marca.



Marzec to najbardziej zakręcony miesiąc, bardzo ciekawy, ale też bardzo ciężki. Na początku miesiąca miałam krótki wyjazd od Poznania na 2 dni, teraz Łódź na 3 dni! O ile nie byłam w Poznaniu to Łódź już miałam okazję odwiedzić i mam nadzieję, że chociaż tym razem uda mi się coś zwiedzić. Ale teraz nie o tym.
'' Czas jest więcej wart niż pieniądze. Możesz mieć więcej pieniędzy, ale nie możesz mieć więcej czasu''
Mówi się, że ''gdybym mógł/a cofnąć czas wszystko byłoby inaczej, zupełnie inaczej. Byłoby to rozwiązanie wielu ludzi i nie ukrywam moje też. Jednak tak jak ukształtował nas czas tego zmienić nie możemy. Pomyśl jakim człowiekiem byś był/-a gdyby wszystko było tak jak chcesz? Trudno odpowiedzieć na to pytanie, prawda? A gdyby...? Nie, lepiej nie gdybać. Co się już wydarzyło to było, minęło i przeszło do historii. Nie rozmyślaj nas tym co było, tego już nie zmienisz. Możesz zdecydować jak chcesz żeby było teraz. Doceniaj życie. Nigdy nie wiadomo ile ci zostało godzin, dni, lat...






29 komentarzy :

  1. Mija czas, to prawda. Trzeba go dobrze wykorzystywać, ale bez zbytnego napięcia. Teraz jest moda na szybkie życie, takie proponuje nam świat, media, środki masowego przekazu. Czasem trzeba umieć się temu sprzeciwić!
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Im się intensywniej żyje (i jest się starszym) czas szybciej mija. Sześć lat podstawówki niesamowicie ciągnęło mi się, gimnazjum przeleciało zdecydowanie zbyt szybko, a pierwszy rok w liceum jest jak mrugnięcie okiem.
    Może gdybym zmieniła coś złego i głupiego w swojej przyszłości, jakaś dobra rzecz nie spotkałaby mnie?
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja staram się jak najlepiej wykorzystać czas. Zamieścić w nim wszystko. Naukę, bloga, pisanie wierszy, recytację, miesięcznik, czas spędzony z rodzicami i chłopakiem, prace do szkoły, konkursy, zajęcia dodatkowe, ale różnie z tym bywa. Nie daję rady pomieścić w czasie wszystkiego, zarywam nocki, bo chcę mieć wszystko tip top, ale to też nie jest rozwiązanie na dłuższą metę. Nie da się tak, ale można próbować.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety często zdarza mi się mieć poczucie zmarnowanego dnia. Pięknie piszesz!
    Pozdrawiam, mój blog ←

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... przemijalność czasu, a raczej jej prędkość, uświadomiłam sobie stosunkowo niedawno - kilka lat temu, gdy kończyłam gimnazjum. Wraz z dorastaniem i zmianą szkoły, zmienił się także mój styl życia. Teraz wszystko dzieje się tak szybko, a moja rzeczywistość jest bardzo intensywna. Chwilami aż ciężko to wszystko pojąć - ale staram się łapać każdą chwilę! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo szybko mija czas i nie nadążam. Trudno jest zrozumieć dlaczego tak jest. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę pięknie!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, nasz czas leci bardzo szybko i to jest przerażające. Chciałabym, żeby doba miała 48 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, tak, czas leci tak szybko! Ja go jednak bardzo dużo marnuję... Nie potrfię się zorganizować i nie wiem, gdzie są te wszystkie stracone godziny... Piękne zdjęcia, szczególnie te czarno-białe!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie doba to zdecydowanie za mało ! Też nie jeden raz łapię się na tym , ile czasu już mi przeleciało a jak mało zrobiłam...śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę gdybać :D chcoiaz, nie powiem, zdarza mi sie ;d ale to jest takie straszne :D gdybanie i zastanawianie sie nad czyms, czego sie nie da zmienic czy cofnąć. wtedy zapominam o teraźniejszości i tkwie w tej nieszczęsnej przeszłości.

    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łódź to według mnie świetne miasto
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, mi również czas tak szybko mija. Czuję się jakby tydzień temu był sylwester, a tu już połowa marca!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas mija nieubłaganie dlatego warto robić wszystko na raz, cieszyć się drobiazgami i na stare lata powiedzieć, że 'było warto!'

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. czas leci bardzo szybko, więc trzeba robić wszytko dziś to co moglibyśmy zrobić jutro ;)

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas leci bardzo szybko. Ledwo zaczął się nowy rok a tu już prawie kwiecień :)
    Staram się cieszyć z tego co jest teraz i nie rozpamiętywać przeszłości.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak czas leci strasznie szybko, ja mam wrażenie, że dopiero co były święta i stylwester, a tu już kwiecień prawie ;O

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też ten czas to szybko ucieka... :(
    Piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio również zdałam sobie sprawę z ulotności chwil. Jeszcze niedawno witało się Nowy Rok, skupiało na postanowieniach i na planowaniu ferii, a teraz zaczęła się już wiosna i niebawem przywitamy kwiecień... Najważniejsze jest to, aby jednak cieszyć się każdą chwilą i każdym dniem.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku super to ujęłaś :) coraz częściej myśle nad ulotnością chwil
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokazałaś przy tym wpisie swoje różne oblicza- radość, powaga a nawet złość w jednym spojrzeniu ;)
    Życzę więcej dobrej organizacji czasu i więcej wizyt na blogu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, mi te 3 miesiące minęły nieubłaganie szybko... Nie wiem jak to się stało, ale mnie na blogu też nie było przez dłuższy okres czasu :/ Czas mija szybko i powinniśmy robić wszystko, żeby nie stracić ani jednej minuty swojego życia.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna koszula! Mogę wiedzieć skąd jest?

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak, czas nie tylko Tobie tak szybko mija. Ja zanim się spostrzegłam, okazało się że nie odwiedzałam bloga całe 9 miesięcy O.O Na pewno zdążysz jeszcze zwiedzić Poznań, ja w nim byłam całkiem nie dawno i stwierdzam, że naprawdę warto pojechać.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.