środa, 3 maja 2017

THAT GLOW! - ranking rozświetlaczy ✨

















W dzisiejszym poście przychodzę do Was z rankingiem kulowych i mniej znanych rozświetlaczy. Osobiście kocham mieć piękny i promienny makijaż, a bez rozświetlacza nie wychodzę z domu. W swojej kolekcji mam 5 perełek z którymi warto się podzielić.

W kolekcji znajduje się pięć rozświetlaczy, które są w różnych wariantach cenowych od 10 zł, aż do 120 zł. Każdy z nich jest łatwo dostępny i warty uwagi, a zakupu nie żałuje. Na zdjęciu możecie zobaczyć swache rozświetlaczy ( mysecret, lovely, thebalm, toofaced oraz inglot).


MYSECRET Face Illuminator Powder Sparkling Beige


Opis producenta
Rozświetlacz odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu.Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”.

Kupiłam ze względu na pozytywne opinie i nie żałuje! Jest wydajny, opakowanie dosyć solidne i kosztuje jedyne 16 zł, jest trwały i daje piękny efekt, jak dla mnie super! Jest do kupienia w Naturze.

LOVELY SILVER HIGHLIGHTER
 

Opis producenta
Wyjątkowy roświetlacz do twarzy w kamieniu. Formuła skomponowana tak, by nadać maksimum blasku, bez śladu koloru. Nadaje świeżość cerze, usuwa zmęczenie i uwydatnia kości policzkowe. Formuła zawiera proteiny jedwabiu, które nawilżają skórę. Rozświetlacz do twarzy Lovely Silver Highlighter o chłodnym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma srebrny odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin.

Opis się zgadza i muszę dodać że jest to zamiennik klasycznego Mery- Lou, kupiony z polecenia RLM. Nie zawiodłam się, cena to jedyne 10 zł w Rossmannie, ma tylko jeden minus, opakowanie jest odkręcane, więc zakrętka może się zgubić, jednak nie każdemu to może przeszkadzać.

THEBALM MERY-LOU MANIZER 


Opis producenta 
Mary - Lou Manizer The Balm to wielofunkcyjny rozświetlacz, cień i nabłyszczacz. Przyciąga światło do skóry, aby wyglądała bardziej miękko i młodo.

Klasyka wśród rozświetlaczy, nie mogło zabraknąć go u mnie! Cudowny, cudowny i jeszcze raz cudowny. Wart swojej ceny, zawsze zastanawiałam się czy jest taki cudowny jak mówią, ale muszę przyznać że jest, warto go kupić. Kosztuje 70 zł na cocolita.pl

TOOFACED CANDLELIGHT GLOW HIGHLIGHTING POWDER DUO


Opis produktu
Puder Candlelight Glow Duo rozświetla cerę i ociepla jej koloryt nadając zdrowy blask. Składa się z dwóch perłowych odcieni- kremowego i różowego. Mogą być używane osobno lub razem.

Najdroższy w mojej kolekcji, kosztuje 119 zł, jest średnio wydajny, a pigmentacja bardzo delikatna więc jeśli szukacie wielkiego glow to nie sprawdzi się, na co  dzień idealnie się sprawdza. Jest trwały, jednak za taką cenę nie kupiłabym go ponownie a raczej skusiła się na MAC.

INGLOT ROZŚWIETLACZ DO TWARZY HD FREEDOM SYSTEM 151


Opis producenta
Niezwykle gładki, satynowy rozświetlacz, który doda skórze subtelnego, naturalnego blasku.
Wzbogacony pigmentami HD zapewni nieskazitelny wygląd w każdym świetle.
Rozświetlacz do twarzy HD dostępny w serii Freedom System. Dzięki jedwabistej konsystencji rozświetlacz jest łatwy w aplikacji i nie zbiera się w załamaniach skóry. 

Polska marka którą pokochałam całkiem niedawno, rozświetlacz jest cudowny! Kosztuje 32 zł i jestem w nim zakochana. Jest wydajny i daje cudowny efekt, jak dla mnie TAK!


A więc to wszystko, macie któryś z tych produktów? A może zamierzacie kupić? Zapraszam do komentowania!

41 komentarzy :

  1. Ktory rozswietlacz z maca chcialabys kupic?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam często z rozświetlaczy, ale wpis przydany
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam rozświetlacza, ale w końcu muszę zacząć. Najbardziej zainteresował mnie ten z MYSECRET.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już drugie opakowanie gold highlighter

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam, ale najbardziej podoba mi się z The Balm i Mysecret.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny wpis, bardzo przydatny :)
    sama rzadko używam rozświetlacza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich chwilach cieszę się, że nie stosuje makijażu na codzień. Mam problem z głowy ;)

    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kolekcja rozświetlaczy ogranicza się tylko do tego z Lovely, ale mam ochotę spróbować czegoś nowego :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze styczności z twoimi produktami, ale dzięki za recenzję ! Bardzo mi się przyda :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony typ kosmetyyku ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ oczywiście, że takie wspaniałości z chęcią przeogromną bym przygarnęła, zwłaszcza jeśli chodzi o rozświetlanie twarzy - mam na tym punkcie fioła. Zdecydowanie bardziej wolę poszukiwać rozświetlaczy niż np. podkładów :D A moim hitem jest propozycja od Lovely, tyle, że w wersji Gold. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam przyjemnośći spotkać się z żadnym z tych produktów :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe perełki widzę tu też mojego ulubieńca Mary Lou z The Balm, tak jak napisałaś cudowny i nie zastąpiony. <3 . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie maluję się zbyt często i brak mi jakiegokolwiek pojęcia o tym. Ale wpis ląduje do zakładek, gdyby mi się jednak odwidziało :D
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny post, kocham rozświetlacze :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely najpiękniejszy!

    PS.Jeśli potrzebujesz nowego wyglądu bloga pisz tutaj SZABLONY

    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używam rozświetlaczy ;) ale może w końcu trzeba będzie to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam akurat żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam rozświetlacz z The Balm. OStatnio dałam również szansę tym z Makeup Revolution i gorąco polecam jeżeli lubisz rozświetlać swój makijaż :)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozświetlacz z The Balm zdecydowanie najlepszy! Ten z lovely też naprawdę bardzo fajny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam o tym z Lovely ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam z Inglot rozświetlacz i jestem z niego zadowolona :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam kosmetyki z Inglota, może skuszę się na ten rozświetlacz, bo jedyny jaki mam daje bardzo mocny efekt, nie na co dzień.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio kupiłam ten rozświetlacz z Lovely tylko w wersji gold. Dla mnie super <3

    egzemplarz(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam ich, ale z Lovely kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten z lovely jest przecudowny i w dodatku taki tani! :*

    Pozdrawiamy,
    WWW.TWINSLIFE.PL (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałam, kiedyś wypróbować too faced, ale opnie były różne. Sama zamówiłam z makeup revolution zobaczymy jaki będzie. Pozdrawiam https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny, przydatny wpis, akurat rozglądam się nad rozświetlaczem dla siebie :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie lovely zdecydowanie wygrywa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post dzięki i zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli będziesz do mnie zaglądać
    https://twojepieknoweb.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używam rozświetlaczy :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  34. też tak mam, że bez rozświetlacza nie wychodzę z domy - to mój ulubiony element makijażu, zaraz po cieniach do powiek! :D Mam ten z lovely też po poleceniu RLM i go uwielbiam, moim ulubieńcem jest też wibo diamond illuminator, też z polecenia RLM jako zamiennik rozświetlacza z Mac. A MERY-LOU MANIZER jest moim małym marzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. W ogóle nie korzystam z rozświetlaczy ;) ale postawiłam na Bourjois CC, wystarczająco rozświetla cerę, wręcz niektóre miejsca przydałoby się zmatowić ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie korzystam z rozświetlaczy, ale chyba się przełamię :) Świetny post, na pewno pomoże mi w wyborze ! Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie,

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. this is such a hekpful and informative post,
    thank you for the Review.
    I am looking for the right Highlight for so Long now.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten rozświetlacz z Lovely i jestem z niego bardzo zadowolona. Świetny post i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.