Makijaż fotograficzny


Dzięki smartfonom robimy miliony zdjęć. Nic jednak nie równa się z prawdziwą i profesjonalną sesją fotograficzną, której efekty zostają z nami na lata. Taka sesja to najlepsza pamiątka ze ślubu, ale także świetny pomysł na prezent na wieczór panieński.


PODSTAWY

W obiektywie nasza skóra wygląda zupełnie inaczej, dlatego zazwyczaj „codzienny” makijaż jest prawie niewidoczny, a nasza twarz – mało wyrazista. Dlatego właśnie make-up fotograficzny powinien być mocniejszy niż zazwyczaj. Nawet jeśli nie mamy większych problemów ze skórą, lepiej użyć kryjącego podkładu, który ładnie wygładzi i wyrówna koloryt skóry. Bardzo ważnym elementem jest puder, aby dokładnie zmatowić całą twarz. Nie zapominajmy także o szyi i dekolcie – warto użyć podkładu i pudru, by zniwelować różnicę w kolorze skóry widocznej zwykle na linii żuchwy.


BLASK

Ważne jest zmatowienie twarzy, ale nie znaczy to, że rezygnujemy z blasku. Oczywiście, że nie! Musi to być jednak blask „kontrolowany”, a twarz musi błyszczeć tam, gdzie jest to korzystne dla naszego wyglądu. Kluczem do dobrego zdjęcia jest prawidłowe konturowanie. Ważne jest odpowiednie rozłożenie obu produktów na twarzy. Możemy dzięki temu wymodelować twarz, a przy okazji nadać jej zdrowy wygląd. 

OCZY I USTA

W czasie sesji bardzo ważne są nasze oczy. To one nadają wyrazistości i są centralnym elementem zdjęć. Nawet jeśli chcemy, aby sesja była w stylu „nude”, podkreślmy atuty swojej urody, by wydobyć naturalne piękno.Obiektyw i tak nieco „osłabi” nasz make-up. To, co na co dzień wydaje nam się zdecydowanie przesadzone, na zdjęciach da piękny efekt! 

PAMIĘTAJ!

Makijaż do sesji zdjęciowych oraz charakteryzacji wymaga największego nakładu pracy. Jest to makijaż wyrazisty, wykonany idealnie z niezwykłą precyzją, ponieważ obiektyw aparatu czy kamery dokładnie oddaje każdy szczegół widoczny na skórze.

POTRZEBUJESZ PROFESJONALNEGO MAKIJAŻU?

Z chęcią sprawię, że twój makijaż będzie pięknie wyglądał na każdym zdjęciu! 



Cena makijażu fotograficznego: 70 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia